Search
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Akadálymentesített nézet
Vissza a főoldalra

Foglalj időpontot tanulmányi ügyintézéshez!

2022-11-25 10:08:07

Ha úgy érzed, a problémád megoldásához kevés az órák közti szünet, vagy szeretnél nyugodtabb körülmények között beszélni egy tapasztalt tanulmányi ügyintézővel, akkor örömmel értesítünk, lehetőséged van időpontot foglalni tanulmányi adminisztrációs tanácsadásra.

Kapcsolódó hírek

Kapcsolódó események

Corvinus Épület

A funkció tesztje a budapesti képzési helyen tanuló, nappali munkarendű, magyar nyelvű képzések hallgatói körében indul is.

Milyen esetekben kereshetsz minket?

Tanulmányi előmenetellel kapcsolatban:

  • teljesítettél-e minden tárgyat, hogy lezárhasd a tanulmányaidat,
  • elmaradtál egyes tárgyakkal, hogyan hozd be a lemaradást.

Ez az első vizsgaidőszakod:

  • milyen adminisztratív kötelezettségeid vannak vizsga előtt, vizsga után,
  • milyen következményekkel jár, ha nem sikerül egy tárgyat teljesíteni,
  • nem vagy megelégedve a szerzett érdemjeggyel, hogyan javíthatod.

Úgy érzed, nem a helyeden vagy:

  • hogyan tudsz képzést váltani,
  • hogyan/meddig tudod tanulmányaidat szüneteltetni.

A tanácsadásra időpontfoglalás útján kell jelentkezni, az alábbiak szerint:

  1. A MyCorvinus Hub-ba belépés után az Intéz Online! rendszerbe továbbnavigálva az “Új időpontfoglalás indítása” gomb megnyomása után átirányítunk az időpontfoglaló felületre, ahol el tudod végezni a foglalást. Kérjük, hogy a “Megjegyzések” mezőbe írd be, hogy pontosan milyen ügyben szeretnél időpontot foglalni.
  2. Az időpontfoglalásról visszaigazoló email-t fogsz kapni az egyetemi e-mail címedre (keresztnév.vezetéknév@stud.uni-corvinus.hu). Innen tudod majd esetlegesen módosítani, vagy lemondani is az időpontot.
  3. Az Intézd Online! oldalon ezzel párhuzamosan indítunk neked egy ügyet. Itt szintén megtalálod a foglalás részleteit. Szükség esetén itt tudsz majd előzetesen kommunikálni az ügyintézővel.
  4. A kiválasztott időpontban az illetékes tanulmányi ügyintéző kollégánk vár tanulmányi tanácsadásra az E. épület 187-es irodába.

Segítség az időpontfoglaláshoz képernyőképekkel:

  • 1. Az időpontfoglalás lehetőségét jelenleg legalsó szócikként találod meg az Intéz Online! felületen:
  • 2. Az időpontfoglalás felülete:
  • 3. Az alábbi megjelölt mezők kitöltése kötelező, kérjük, hogy az egyetemi e-mail címed add meg, a megjegyzésbe pedig azt a témát, amivel kapcsolatban tanácsadást szeretnél kérni:
  • 4. A naptárbejegyzésen és a visszaigazoló e-mailen túl új ügy is létrejön az időpontfoglalásról:
Vágólapra másolva
X
×
GEN.:2023.02.01. - 19:02:19