A Corvinus Egyetem Közgazdaságtan Intézete Corvinus Research Seminart szervez a Kutatásmenedzsment Iroda támogatásával, amelynek meghívott vendége Ábrahám Árpád, a Bristol University kutatója.
A Seminar alkalmával az érdeklődők meghallgathatják Ábrahám Árpád Tax Wedges, Financial Frictions and Misallocation című, angol nyelvű előadását.
A rendezvény korlátozott számban tud fogadni offline résztvevőket, online részvételi korlát nincs.
A rendezvény látogatása ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
A regisztráció – offline és online részvétel esetén is – a major@uni-corvinus.hu e-mail-címen lehetséges november 19. 12:00 óráig. Az online részvételi linket a jelentkezők az esemény előtt kapják meg.
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.