Fogadóóra napja | Szorgalmi időszak | Vizsgaidőszak | Nyári szünet | Rendkívüli időszak 2020. november 11. naptól kezdődően |
Hétfő | 13:00-15:00 | 9:00-12:00 | egyeztetett időpontban | – |
Szerda | 10:00-12:00 13:00-15:30 | 10:00-12:00 | egyeztetett időpontban | 10:00-12:00 13:00-15:00 |
Péntek | 9:00-12:00 levelezősöknek: 12.30-13:30 | 9:00-12:00 | egyeztetett időpontban | – |
Kedves Leendő Hallgatónk!
Kérjük vedd figyelembe, hogy diákigazolványt csak azon hallgató igényelhet, aki beiratkozott és jogviszonyt létesített az egyetemmel.
A diákigazolvány igénylés menete az alábbiak szerint történik:
1. Első lépésként ajánlatos összeegyeztetni a személyes dokumentumok adatait a NEPTUN tanulmányi rendszerben szereplő adatokkal, mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással vetik össze az igénylés elküldésekor (hosszú és rövid magánhangzók különbözőnek számítanak, második keresztnévnek is szerepelnie kell a NEPTUNban).
2. Eltérés esetén a tanulmányi ügyintéződnél kell a hibát jelezni, és javíttatni.
3. Az igénylését az okmányirodákban kell elindítani, ahol a hallgató kapni fog egy NEK-adatlapot, melynek adatait majd fel kell vinnie a NEPTUN-ba. Az igénylés okmányirodához kapcsolódó menetéről bővebb információt a következő oldalon találsz. https://www.oktatas.hu/felsooktatas/diakigazolvany/diakig_igenyles_hun
4. A Neptunban az Ügyintézés/Diákigazolvány igénylés felületen új felvétel gombbal lehet létrehozni az új diákigazolvány igénylést.
5. A sorszám mezőbe kell felvinni a NEK-kódot (nagy betűkkel, elválasztó jelek nélkül kell beírni a megfelelő helyre)
6. Igénylés típusát értelemszerűen ki kell választani (első igénylés, elveszett, stb.)
7. Képzés mezőbe az a képzés fog megjelenni, amelyikkel a hallgató a NEPTUN-ba bejelentkezett. Amennyiben valaki több képzéssel rendelkezik, azon a képzésen kezdje el az igénylést, melyre kérni szeretné a diákigazolványát
8. Cím mezőbe a NEPTUN-ban megadott állandó lakcímet, vagy tartózkodási címet lehet megadni, amelyhez lakcím kártya is tartozik
9. Másodlagos intézményt annak kell megadnia, aki másik intézménnyel is hallgatói jogviszonyban áll, és szeretné szerepeltetni a másik intézményt is a diákigazolványon
a. Másodlagos intézmény nyomdai kódjának megadása szintén kötelező, erről az adott intézménynél kell érdeklődnie a hallgatóknak. Ez a nyomdai kód az alábbi formával rendelkezik: F01111
b. Fontos! Nem összekeverendő az intézmények OM-kódjával, ami FI01010 formájú!
10.A diákigazolvány igénylése, legyártása díjtalan, de amennyiben az igazolványt elveszítenéd a matrica pótlásának díja 3.500,-Ft.
11.Az igénylés küldése után van lehetősége a hallgatónak ideiglenes igazolványt kérni a Tanulmányi Irodán, A109-ben. (Ha a létrehozott igénylés sorában a FIR-be feladva mezőben szerepel dátum, akkor került az igénylés továbbításra)
12.Az elkészült diákigazolványt a jogosult lakcímére postázzák – külföldi cím esetén abba az okmányirodába, ahol a NEK-adatlap készült.
13.A hallgatóknak lehetősége van nyomon követni a diákigazolvány igénylésének menetét a https://igenyles.diakigazolvany.hu/felületen, az oktatási azonosítójának megadásával (7-sel kezdődő 11 számjegyből álló azonosító)
Amennyiben ott bármilyen hibát észlelsz, kérjük jelezd a neptun@uni-corvinus.hu címen, (a NEPTUN-kódod megadásával, a hiba rövid leírásával).
A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítések és Juttatások Szabályzat 59.§, 61.§ és 62.§ szakaszai alapján részletfizetést kizárólag a második aktív félévet és azt követő féléveket megkezdő hallgató igényelhet. A beiratkozás félévében nincs lehetőség részletfizetésre.
A vonatkozó szabályzat ide kattintva érhető el a Szervezeti Működési és Szabályzat aloldalon, azon belül is a Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat rész alatt.