Tanulmányi Iroda
Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 43.
Iroda: A104
E-mail: szc.tanulmanyi@uni-corvinus.hu
A fenti e-mail-címen tudjuk biztosítani a folyamatos ügyintézést, kérjük ezen levelezési cím használatát!
A személyes e-mail-ek esetében a munkatársak nem tudják helyettesíteni egymást, illetve az ügymenet nyomon követése sem biztosítható.
Telefonszám:
+36 30 1713811 – munkaidőben hívható (asztali készülék).
Telefon: +36 30 171 3811
Szolgáltatások
- hallgatói tanulmányi ügyek kezelése;
- hallgatói nyilvántartás vezetése; leckekönyvek, személyi anyagok kezelése;
- oktatók munkájának támogatása, segítése;
- órarendszerkesztés, órarendek rögzítése NEPTUN-ban;
- teremfoglalások órarend és vizsgarend, illetve oktatói foglalás szerint;
- hallgatói tájékoztatások
Ügyintézés – ügyfélfogadás
Fogadóóra napja | Szorgalmi időszak | Vizsgaidőszak |
Hétfő | 9:00-12:00 | 9:00-12:00 |
Szerda | 9:00-12:00 13:00-15:00 | 10:00-12:00 |
Péntek | 9:00-12:00 | 9:00-12:00 |
On-line és személyes ügyintézés
Kérjük, lehetőség szerint az online ügyintézést részesítsd előnyben: NEPTUN, e-mail, telefon!Amennyiben csak személyesen intézhető az ügy, várunk, nem kell időpontot foglalni a Székesfehérvári Campus hallgatóinak. Az időpontfoglalás a KözGáz Campus hallgatóira vonatkozik, azaz budapesti ügyintézőhöz fut be, így kérjük, ne foglaljon senki időpontot.
Figyeljétek az aktuális nyitvatartási időket, ami a rendelkezések szerint változhat.
TÁJÉKOZTATÓK – INFORMÁCIÓK
Diákigazolvány igénylése
Kedves Leendő Hallgatónk!
Kérjük vedd figyelembe, hogy diákigazolványt csak azon hallgató igényelhet, aki beiratkozott és jogviszonyt létesített az egyetemmel.
A diákigazolvány igénylés menete az alábbiak szerint történik:
1. Első lépésként ajánlatos összeegyeztetni a személyes dokumentumok adatait a NEPTUN tanulmányi rendszerben szereplő adatokkal, mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással vetik össze az igénylés elküldésekor (hosszú és rövid magánhangzók különbözőnek számítanak, második keresztnévnek is szerepelnie kell a NEPTUNban).
2. Eltérés esetén a tanulmányi ügyintéződnél kell a hibát jelezni, és javíttatni.
3. Az igénylését az okmányirodákban kell elindítani, ahol a hallgató kapni fog egy NEK-adatlapot, melynek adatait majd fel kell vinnie a NEPTUN-ba. Az igénylés okmányirodához kapcsolódó menetéről bővebb információt a következő oldalon találsz. https://www.oktatas.hu/felsooktatas/diakigazolvany/diakig_igenyles_hun
4. A Neptunban az Ügyintézés/Diákigazolvány igénylés felületen új felvétel gombbal lehet létrehozni az új diákigazolvány igénylést.
5. A sorszám mezőbe kell felvinni a NEK-kódot (nagy betűkkel, elválasztó jelek nélkül kell beírni a megfelelő helyre)
6. Igénylés típusát értelemszerűen ki kell választani (első igénylés, elveszett, stb.)
7. Képzés mezőbe az a képzés fog megjelenni, amelyikkel a hallgató a NEPTUN-ba bejelentkezett. Amennyiben valaki több képzéssel rendelkezik, azon a képzésen kezdje el az igénylést, melyre kérni szeretné a diákigazolványát
8. Cím mezőbe a NEPTUN-ban megadott állandó lakcímet, vagy tartózkodási címet lehet megadni, amelyhez lakcím kártya is tartozik
9. Másodlagos intézményt annak kell megadnia, aki másik intézménnyel is hallgatói jogviszonyban áll, és szeretné szerepeltetni a másik intézményt is a diákigazolványon
a. Másodlagos intézmény nyomdai kódjának megadása szintén kötelező, erről az adott intézménynél kell érdeklődnie a hallgatóknak. Ez a nyomdai kód az alábbi formával rendelkezik: F01111
b. Fontos! Nem összekeverendő az intézmények OM-kódjával, ami FI01010 formájú!
10.A diákigazolvány igénylése, legyártása díjtalan, de amennyiben az igazolványt elveszítenéd a matrica pótlásának díja 3.500,-Ft.
11.Az igénylés küldése után van lehetősége a hallgatónak ideiglenes igazolványt kérni a Tanulmányi Irodán, A109-ben. (Ha a létrehozott igénylés sorában a FIR-be feladva mezőben szerepel dátum, akkor került az igénylés továbbításra)
12.Az elkészült diákigazolványt a jogosult lakcímére postázzák – külföldi cím esetén abba az okmányirodába, ahol a NEK-adatlap készült.
13.A hallgatóknak lehetősége van nyomon követni a diákigazolvány igénylésének menetét a https://igenyles.diakigazolvany.hu/felületen, az oktatási azonosítójának megadásával (7-sel kezdődő 11 számjegyből álló azonosító)
Amennyiben ott bármilyen hibát észlelsz, kérjük jelezd a neptun@uni-corvinus.hu címen, (a NEPTUN-kódod megadásával, a hiba rövid leírásával).
Tájékoztató az önköltség részletfizetéséről
A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítések és Juttatások Szabályzat 59.§, 61.§ és 62.§ szakaszai alapján részletfizetést kizárólag a második aktív félévet és azt követő féléveket megkezdő hallgató igényelhet. A beiratkozás félévében nincs lehetőség részletfizetésre.
A vonatkozó szabályzat ide kattintva érhető el a Szervezeti Működési és Szabályzat aloldalon, azon belül is a Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat rész alatt.
Rendszeres szociális ösztöndíj pályázat 2020/2021/1
A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat 25 §-a és 1.sz.melléklete alapján pályázatot hirdet Rendszeres szociális ösztöndíjra az egyetem hallgatói számára a 2020/2021 tanév 1. félévére, melyet ide kattintva értek el.
Diákhitel 2020/2021
Fizetési módok
- az önköltséget és az idegennyelvi hozzájárulást a NEPTUN-ban gyűjtőszámlás befizetéssel lehet teljesíteni,
- minden más forintos kiírás (befizetés) esetén a NEPTUN-ban a gyűjtőszámlás befizetés mellett lehetőség van a SimplePay fizetési mód választására.
Olvasd el figyelmesen az itt elérhető tájékoztatókat!
NEPTUN és MOODLE tájékoztató
A NEPTUN a BCE által használt egységes tanulmányi rendszer, melyen keresztül számos, egyetemi éveitekhez elengedhetetlen adminisztratív, funkcionális teendőt intézhettek, illetve szükséges intéznetek. A teljesség igénye nélkül, a NEPTUN-on keresztül nyílik lehetőségetek felvenni tárgyaitokat és a vizsgáitokat, itt tudjátok összeállítani az órarendeteket, jelentkezhettek be aktív vagy passzív félévre, fizethetitek be a tandíjat, vizsgadíjat és egyéb költségeket, továbbá adhattok le kérvényeket, pályázatokat, szakosodást, és az ösztöndíjak is erre a felületre érkeznek. A rendszer tárolja a régi tárgyakat, valamint azt is, hogy hányszor vizsgáztál és milyen érdemjegyet szereztél az adott tárgyból. Természetesen számos egyéb tájékoztató célú tartalom és leírás mellett. A felsoroltakon túl egyetemi éveitek során további számos egyéb funkcióval is megismerkedhettek azok aktualitása és szüksége szerint.
Az egyetemi honlap kezdő oldalán, a https://www.uni-corvinus.hu/ oldalon a bal felső szekcióban találsz 5 ikont, melyből a középső “m” a MOODLE meghívására alkalmas, vagy kezzd a https://moodle.uni-corvinus.hu/login/index.php oldalon, és mindjárt a MOODLE felületre jutsz! Erre kattintva jutsz el a felületre. Az alábbi videó a régi honlapról indul, ezért figyeljetek, a kezdés már az új honlap kezdőlapján lesz.