Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Tanulmányi Iroda

Cím: 8000 Székesfehérvár, Budai út 43.

Iroda: A109

A fenti e-mail-címen tudjuk biztosítani a folyamatos ügyintézést, kérjük ezen levelezési cím használatát!
A személyes e-mail-ek esetében a munkatársak nem tudják helyettesíteni egymást, illetve az ügymenet nyomon követése sem biztosítható.

Telefonszám:
+36 30 1713811 – alapszakosok, vagy helyettesítés esetén, amennyiben a másik telefonszámon nem érhető el a tanulmányi ügyintéző.
+36 30 1713812 – mesterszakosok, vagy helyettesítés esetén, amennyiben a másik telefonszámon nem érhető el a tanulmányi ügyintéző.
Mindkét telefonszám munkaidőben hívható (asztali készülék).
  • hallgatói tanulmányi ügyek kezelése;
  • hallgatói nyilvántartás vezetése; leckekönyvek, személyi anyagok kezelése;
  • oktatók munkájának támogatása, segítése;
  • órarendszerkesztés, órarendek rögzítése NEPTUN-ban;
  • teremfoglalások órarend és vizsgarend, illetve oktatói foglalás szerint;
  • hallgatói tájékoztatások
Fogadóóra napjaSzorgalmi időszakVizsgaidőszakJúliusAugusztus
Hétfő13:00-15:009:00-12:00egyeztetett időpontban
Szerda10:00-12:00
13:00-15:30
10:00-12:00 egyeztetett időpontban 2020. augusztus
5-én, 12-én, 26-án
10:00-12:00
egyeztetett időpontban
Péntek9:00-12:00
levelezősöknek: 12.30-13:30
9:00-12:00 egyeztetett időpontban
Személyes ügyintézés
Felhívjuk minden hallgatónk figyelmét, hogy a személyes ügyintézés a járványhelyzetre tekintettel korlátozott.Kérjük, lehetőség szerint az online ügyintézést részesítsd előnyben: NEPTUN, e-mail, telefon!
Személyes ügyintézés esetén a biztonsági intézkedések betartása végett kérjük kizárólag maszkban megjelenni!Köszönjük a fentiek megértését és betartását!
20201013_HSZ_info.jpg
Czinkon-Léber Judit leber.judit@uni-corvinus.hu Kancellári Szervezet / Infrastrukturális szolgáltatások / Székesfehérvári Campus
Tanulmányi és kollégiumi előadó / Student and Dormitory Service Clerk
Székesfehérvár, Budai út 43. A.109
Telefon: +36 30 171 3811
Dénes Mária denes.maria@uni-corvinus.hu Kancellári Szervezet / Infrastrukturális szolgáltatások / Székesfehérvári Campus
Tanulmányi és kollégiumi előadó / Student and Dormitory Service Clerk
Székesfehérvár, Budai út 43. A.109
Telefon: +36 30 171 3812

Kedves Leendő Hallgatónk!

Kérjük vedd figyelembe, hogy diákigazolványt csak azon hallgató igényelhet, aki beiratkozott és jogviszonyt létesített az egyetemmel.

A diákigazolvány igénylés menete az alábbiak szerint történik:

1. Első lépésként ajánlatos összeegyeztetni a személyes dokumentumok adatait a NEPTUN tanulmányi rendszerben szereplő adatokkal, mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással vetik össze az igénylés elküldésekor (hosszú és rövid magánhangzók különbözőnek számítanak, második keresztnévnek is szerepelnie kell a NEPTUNban).

2. Eltérés esetén a tanulmányi ügyintéződnél kell a hibát jelezni, és javíttatni.

3. Az igénylését az okmányirodákban kell elindítani, ahol a hallgató kapni fog egy NEK-adatlapot, melynek adatait majd fel kell vinnie a NEPTUN-ba. Az igénylés okmányirodához kapcsolódó menetéről bővebb információt a következő oldalon találsz. https://www.oktatas.hu/felsooktatas/diakigazolvany/diakig_igenyles_hun

4. A Neptunban az Ügyintézés/Diákigazolvány igénylés felületen új felvétel gombbal lehet létrehozni az új diákigazolvány igénylést.

5. A sorszám mezőbe kell felvinni a NEK-kódot (nagy betűkkel, elválasztó jelek nélkül kell beírni a megfelelő helyre)

6. Igénylés típusát értelemszerűen ki kell választani (első igénylés, elveszett, stb.)

7. Képzés mezőbe az a képzés fog megjelenni, amelyikkel a hallgató a NEPTUN-ba bejelentkezett. Amennyiben valaki több képzéssel rendelkezik, azon a képzésen kezdje el az igénylést, melyre kérni szeretné a diákigazolványát

8. Cím mezőbe a NEPTUN-ban megadott állandó lakcímet, vagy tartózkodási címet lehet megadni, amelyhez lakcím kártya is tartozik

9. Másodlagos intézményt annak kell megadnia, aki másik intézménnyel is hallgatói jogviszonyban áll, és szeretné szerepeltetni a másik intézményt is a diákigazolványon

a. Másodlagos intézmény nyomdai kódjának megadása szintén kötelező, erről az adott intézménynél kell érdeklődnie a hallgatóknak. Ez a nyomdai kód az alábbi formával rendelkezik: F01111

b. Fontos! Nem összekeverendő az intézmények OM-kódjával, ami FI01010 formájú!

10.A diákigazolvány igénylése, legyártása díjtalan, de amennyiben az igazolványt elveszítenéd a matrica pótlásának díja 3.500,-Ft.

11.Az igénylés küldése után van lehetősége a hallgatónak ideiglenes igazolványt kérni a Tanulmányi Irodán, A109-ben. (Ha a létrehozott igénylés sorában a FIR-be feladva mezőben szerepel dátum, akkor került az igénylés továbbításra)

12.Az elkészült diákigazolványt a jogosult lakcímére postázzák – külföldi cím esetén abba az okmányirodába, ahol a NEK-adatlap készült.

13.A hallgatóknak lehetősége van nyomon követni a diákigazolvány igénylésének menetét a https://igenyles.diakigazolvany.hu/felületen, az oktatási azonosítójának megadásával (7-sel kezdődő 11 számjegyből álló azonosító)

Amennyiben ott bármilyen hibát észlelsz, kérjük jelezd a neptun@uni-corvinus.hu címen, (a NEPTUN-kódod megadásával, a hiba rövid leírásával).

A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítések és Juttatások Szabályzat 59.§, 61.§ és 62.§ szakaszai alapján részletfizetést kizárólag a második aktív félévet és azt követő féléveket megkezdő hallgató igényelhet. A beiratkozás félévében nincs lehetőség részletfizetésre.

A vonatkozó szabályzat ide kattintva érhető el a Szervezeti Működési és Szabályzat aloldalon, azon belül is a Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat rész alatt. 

A Budapesti Corvinus Egyetem Hallgatói Térítési és Juttatási Szabályzat 25 §-a és 1.sz.melléklete alapján pályázatot hirdet Rendszeres szociális ösztöndíjra az egyetem hallgatói számára a 2020/2021 tanév 1. félévére, melyet ide kattintva értek el.
Az alábbiakban találjátok az aktuális diákhitel tájékoztatót:
Diákhitel tájékoztató – 2020/2021/1
A Budapesti Corvinus Egyetemen
  1. az önköltséget és az idegennyelvi hozzájárulást a NEPTUN-ban gyűjtőszámlás befizetéssel lehet teljesíteni,
  2. minden más forintos kiírás (befizetés) esetén a NEPTUN-ban a gyűjtőszámlás befizetés mellett lehetőség van a SimplePay fizetési mód választására.
Gyűjtőszámlás fizetési mód használata esetén az átfutási időkre kérlek figyelj, mert az abból eredő késedelem a Te hiányosságod, mindig legyen megfelelő összeg a gyűjtőszámládon! Ha nem tudod pl. kiegyenlíteni valamely ügyintézés díját, vagy a kollégiumi díj befizetését nem tudod határidőre teljesíteni, akkor nem tudod a hivatali ügyedet intézni, vagy késedelmi díjat fog felszámolni automatikusan a rendszer.
Olvasd el figyelmesen az itt elérhető tájékoztatókat!
A NEPTUN a BCE által használt egységes tanulmányi rendszer, melyen keresztül számos, egyetemi éveitekhez elengedhetetlen adminisztratív, funkcionális teendőt intézhettek, illetve szükséges intéznetek. A teljesség igénye nélkül, a NEPTUN-on keresztül nyílik lehetőségetek felvenni tárgyaitokat és a vizsgáitokat, itt tudjátok összeállítani az órarendeteket, jelentkezhettek be aktív vagy passzív félévre, fizethetitek be a tandíjat, vizsgadíjat és egyéb költségeket, továbbá adhattok le kérvényeket, pályázatokat, szakosodást, és az ösztöndíjak is erre a felületre érkeznek. A rendszer tárolja a régi tárgyakat, valamint azt is, hogy hányszor vizsgáztál és milyen érdemjegyet szereztél az adott tárgyból. Természetesen számos egyéb tájékoztató célú tartalom és leírás mellett. A felsoroltakon túl egyetemi éveitek során további számos egyéb funkcióval is megismerkedhettek azok aktualitása és szüksége szerint.
SZC NEPTUN tájékoztató
Az egyetemi honlap kezdő oldalán, a https://www.uni-corvinus.hu/ oldalon a bal felső szekcióban találsz 5 ikont, melyből a középső “m” a MOODLE meghívására alkalmas, vagy kezzd a https://moodle.uni-corvinus.hu/login/index.php oldalon, és mindjárt a MOODLE felületre jutsz! Erre kattintva jutsz el a felületre. Az alábbi videó a régi honlapról indul, ezért figyeljetek, a kezdés már az új honlap kezdőlapján lesz.
SZC Testnevelés tájékoztató
Vágólapra másolva