Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a főoldalra

Panasz bejelentése

Kedves Hallgató!
 
A hsz.panasz@uni-corvinus.hu e-mail címen keresztül a Hallgatói Szolgáltatások illetékességébe tartozó ügyed intézésével kapcsolatban panasszal élhetsz a Vezetők felé.
 
Jelen esetben a panasz: olyan egyedi visszajelzés, amelyben a panaszos meghatározott eljárást kifogásol, válaszadási időt, vagy érdeksérelmet jelent be és ennek elintézése nem tartozik más eljárás, vagy szabályzat (pl. Jogorvoslati kérelem) hatálya alá.
 
1.) Az e-mail tárgyának formai követelménye:
Kérjük, hogy a levél tárgyába írd bele, hogy "panaszbejelentés" továbbá azt, hogy a Hallgatói Szolgáltatásokon belül melyik területtel kapcsolatosan élsz panasszal, kérjük válassz az alábbiak közül:
  • tanulmányi ügyek, tanulmányi adminisztráció,
  • NEPTUN,
  • hallgatói pénzügyek, ösztöndíj,
  • pszichológiai, vagy mentálhigiéniás tanácsadás,
  • digitális platformok,
  • onboarding tevékenység.

2.) Az e-mail tartalmi követelménye:

- A corvinusos (…@stud.uni-corvinus.hu) e-mail címedről írj.
- Röviden, tömören írd le annak jellegét, ismertesd a panasz indokait és lényeges körülményeit, azaz
  • milyen csatornán történt a kommunikáció,
  • mikor,
  • kivel,
  • mi a kifogás tárgya,
  • mi a sérelem.
- Írd meg a konkrét kérésed, igényedet, azt, hogy mi lett volna Számodra az elfogadható megoldás.

Más szervezeti egységek működésével kapcsolatos panaszok nem tartoznak a HSZ illetékességi körébe!
A panaszokra 5 munkanapon belül illetékesség szerinti terület Vezetője válaszol.
Vágólapra másolva
GEN.:2021.04.15. - 16:51:24