Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Közbeszerzési szakértő

A Budapesti Corvinus Egyetem Gazdasági és Munkajogi Szolgáltatások szervezeti egysége KÖZBESZERZÉSI SZAKÉRTŐ feladatok ellátására keresi új munkatársát, határozatlan időre

A Budapesti Corvinus Egyetem a gazdaság- és társadalomtudományok területén Magyarország vezető egyeteme, nemzetközileg elismert képzésekkel és globális partneri hálózattal. Budapesti és Székesfehérvári campusain jelenleg több, mint 11 000 magyar és nemzetközi hallgató tanul. A Corvinus célja a következő évtizedben, hogy területén a közép-európai térség legjobb felsőoktatási intézménye legyen, ezért átfogó megújulási programot hajt végre.

Munkaidő: határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony

Feladatok

  • Közbeszerzési eljárások önálló előkészítése, teljeskörű lebonyolítása, koordinálása és adminisztrálása
  • Közbeszerzési eljárások bonyolítása során megfelelés a Kbt-nek, a kapcsolódó jogszabályoknak, valamint az intézményi előírásoknak (elvárt a teljes adminisztráció és különösen a határidők betartása)
  • Közbeszerzési tevékenység szabályozási feladatainak kidolgozásában való közreműködés
  • Közbeszerzési ügyekben az egyetemen belüli kapcsolattartás, és együttműködés az igénylő és szakértő szervezeti egységekkel;
  • Nyilvántartások vezetése, és az eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatás, vélemények, állásfoglalások készítése
  • Közbeszerzési és tendereztetési dokumentációk szakmai összeállítása
  • Szerződéskötés előkészítése, teljesítés követése, valamint a szerződésmódosítás közbeszerzési véleményezése
  • Szerződésszegés következményeinek közbeszerzési feladatainak ellátása, jogi eljárás kezdeményezése, jogorvoslati eljárás koordinálása
  • Központosított közbeszerzéssel kapcsolatos feladatok ellátása

Elvárások

  • Közbeszerzési referensi/ Közbeszerzési – menedzser szakirányú végzettség
  • Egyéb egyetemi vagy főiskolai szakirányú végzettség (jogi/gazdálkodási/műszaki)
  • Min. 3 év ajánlatkérői oldalon, közbeszerzési eljárások önálló lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat
  • EKR, DKÜ, DKR, KEF rendszerek adminisztrátori szintű ismerete, napi gyakorlatban történő használata
  • FAKSZ jogosultság vagy a kiválasztás időpontjában a jogosultság eléréséhez szükséges valamennyi feltétel megléte
  • MS Office (elsősorban Word és Excel) ismerete és felhasználói szintű használata
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Proaktív, önálló, precíz személyiség

Előnyt jelent

  • Beszerzési vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvismeret
  • Középfok/kommunikációképes szint

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely, hosszú távú munkalehetőség
  • Határozatlan idejű, alkalmazotti jogviszony, teljes munkaidőre
  • Korrekt javadalmazás és alkalmazotti juttatások
  • Teljesítményalapú éves bónusz lehetőség
  • Folyamatos képzési, fejlődési lehetőség
  • Támogató munkahelyi légkör

Munkavégzés helye

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk magyar nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével, amelyet a Jelentkezem gombra való kattintással juttathat el hozzánk.

Vágólapra másolva
GEN.:2021.09.19. - 11:14:22