Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×

Akadémiai Információs Menedzsment vezető szakértő

A Budapesti Corvinus Egyetem Akadémiai Műhelyekért Felelős Rektorhelyettesi Irodája főállású munkatársat keres AKADÉMIAI INFORMÁCIÓS MENEDZSMENT VEZETŐ SZAKÉRTŐ pozícióra határozatlan időtartamra.  

A Budapesti Corvinus Egyetem a gazdaság- és társadalomtudományok területén Magyarország vezető egyeteme, nemzetközileg elismert képzésekkel és globális partneri hálózattal. Budapesti és székesfehérvári campusain jelenleg több, mint 11 ezer magyar és nemzetközi hallgató tanul. A Corvinus célja a következő évtizedben, hogy területén a közép-európai térség legjobb felsőoktatási intézménye legyen, ezért átfogó megújulási programot hajt végre.

Az akadémiai információs menedzsment vezető szakértő feladata az akadémiai műhelyekért felelős rektorhelyettes és irodavezető munkájának, döntéseinek szakmai előkészítése, az egyetemen működő Intézetek és Kompetenciaközpontok munkájának támogatása, valamint az intézeti rendszer működtetésében való közreműködés. Továbbá kiemelt feladata az ún. Interfolio szoftver egyetemi bevezetésének szakmai koordinálása.

A jelentkezéseket angol és magyar nyelvű önéletrajz és motivációs levél benyújtásával várjuk, a bérigény megjelölésével.

Feladatok:

  • Az újonnan kialakítandó informatikai rendszerrel (Interfolio) kapcsolatos projektben a szakmai oldal képviselete, projektvezetési és koordinációs feladatok ellátása;
  • az akadémiai műhelyekért felelős rektorhelyettes döntéseinek szakmai előkészítése, elemzésekkel, kimutatásokkal való alátámasztása;
  • az akadémiai műhelyekért felelős rektorhelyettesi iroda vezetője feladatainak szakmai támogatása;
  • Az egyetemi intézetek erőforrás-tervezésének koordinálásában való részvétel: féléves kapacitástervek és kimutatások készítése, külső oktatói erőforrásokkal kapcsolatos tervek és kimutatások készítés;
  • az Akadémiai Életpálya rendszer működtetésének támogatása, az Akadémiai Életpálya Bizottság munkájának segítése való közreműködés, megbeszélések szervezése, emlékeztetők készítése;
  • Nemzetközi felsőoktatási jó gyakorlatok felkutatása, értékelése;
  • Tartalmi rendszergazdai és tartalmi menedzseri feladatok végrehajtása, a változások nyomon követése, a kapcsolódó informatikai rendszer adattartalmának karbantartása;

Elvárások

  • egyetemi végzettség;
  • tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás;
  • 3-5 év szakmai tapasztalat;
  • MS Office programok ismerete, MS Excel függvények magabiztos használata;
  • rendszerszemléletű gondolkodás;
  • jó problémamegoldó készség;
  • önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség;
  • koordinációs képesség;
  • jó együttműködési készség.

Előnyt jelent

  • szakértelem adatbázisok kezelésében, adatelemzésre alkalmas statisztikai és „business intelligence” programcsomagok ismerete (pl. R, SPSS, Power BI stb.);
  • felsőoktatásban szerzett szakmai tapasztalat;
  • minőségügyben szerzett tapasztalat;
  • külföldi (vendég)tanulmányok és/vagy külföldi munkatapasztalat;
  • informatikai rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • biztos munkahely, átlátható követelmény- és értékelési rendszer;
  • inspiráló, gyorsan fejlődő szakterület;
  • szakmai fejlődési lehetőség, továbbképzéseken való részvétel;
  • korrekt bérezés;
  • éves teljesítményalapú bónuszlehetőség;
  • alkalmazotti juttatások (cafeteria, mobiltelefon flotta tagság).
Vágólapra másolva
GEN.:2021.09.19. - 14:28:24