A képzési program és a tanulási folyamat jelentősen eltér a magyarországi, alapvetően tudás-átadásra összpontosító gyakorlattól, és sokkal jobban fókuszál az üzleti életben szükséges, kreatív feladatmegoldásra és problémamegoldó szemléletre. A tanulás központjában projektek állnak, hallgatóink azokon keresztül szerzik meg szakmai tudásukat és készségeiket. A tantárgyak keretein belül a hallgatók teamekben együttműködve dolgoznak egy-egy üzleti problémán – az első félévekben egyszerűeken, a későbbiekben egyre összetettebbeken. A képzésben vállalatok és vállalati szakemberek is részt vesznek. Ez egészen más tanulási élményt nyújt hallgatóink számára, hogy a „majd meglátod, ez mire lesz jó, ha elkezdesz dolgozni” szemlélet helyett az itt megszerzett tudást és készségeket azonnal kipróbálhatják, tesztelhetik, valós üzleti helyzetekre alkalmazva. A tanár-diák kapcsolat is átalakul, és mentor-gyakornok kapcsolattá válik a félévek előrehaladtával. Tanulmányaik alatt hallgatóink egyrészt megtanulnak több, a nemzetközi üzleti életben nélkülözhetetlen tudáselemet, mint pl. a vállalatok nemzetközi üzleti tevékenységének jellemzőit, nemzetközi menedzsmentet, a marketing nemzetközi üzleti sajátosságait, ugyanakkor megtanulnak tárgyalni, multikulturális teamben dolgozni, hatásosan prezentálni, s megtanulják az üzleti viselkedés nemzetközi szabályait a gyakorlatban.
A szakon hallgatóink a 6. vagy a 7. félévben nemzetközi gyakorlatot szereznek külföldön – vagy egy partnerintézményben tanulva, vagy egy cégnél dolgozva. Ez a tapasztalat összehasonlíthatatlan előnyt jelent később az elhelyezkedés során és a sikeres karrierindításban.