Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a főoldalra

Tanulmányi ügyintézés a járványhelyzet alatt

2021. március 8-tól szünetel a személyes ügyfélfogadás a Hallgatói Szolgáltatásoknál.

A 2021. március 4-én kihirdetett és 2021. március 19-én meghosszabbított intézkedések érintik az egyetem működését, és át kell szerveznünk a személyes tanulmányi ügyintézés rendszerét mindannyiunk biztonsága érdekében. 2021. március 8-tól szünetel a személyes ügyfélfogadás a Hallgatói Szolgáltatásoknál.

Corvinus egyetem C épület

 
1. Tanulmányi ügyintézés a veszélyhelyzet alatt
A veszélyhelyzet alatt elsődlegesen online biztosítjuk Számodra a tanulmányi ügyintézést.A zavartalan lebonyolításához az alábbi lehetőségeket veheted igénybe: 1. Az “Intézd online”/”Self Care” nevű digitális platformunkon keresztül “Intézd online”/”Self Care” tájékozódj a kérdéses témáról:
 

2. Amennyiben valamely, a digitális platformon nem található ügykörben van szükséged segítségre, írj tematikus email címeinkre, ahol kollégáink várják kérdéseidet.

  • Tanulmányi ügyekben, magyar nyelvű nappali képzés esetén a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu, részidős képzések esetén part.time@uni-corvinus.hu, illetve angol nyelvű képzés esetén a student.office@uni-corvinus.hu címen.
  • Ösztöndíj ügyekben az osztondij@uni-corvinus.hu címen.
  • Részképzés (Erasmus, egyéb) kapcsán (pályázat, kiutazás, dokumentumok), a corvinus.erasmus@uni-corvinus.hu címen.
  • A tanulmányi- és vizsgaszabályzat szerinti valamennyi kérelmedet zavartalanul benyújthatod továbbra is a NEPTUN rendszeren keresztül.
  • Amennyiben jogviszony igazolásra, vagy kreditigazolásra van szükséged, amelyet elektronikus formában fogsz felhasználni, úgy azt továbbra is letöltheted NEPTUN fiókodból akadálytalanul.
  • Ha hiteles, eredeti pecséttel és aláírással ellátott igazolásra van szükséged, akkor azt írd meg nekünk az első pontban szereplő e-mail címeinkre „eredeti igazolás kérése” – tárggyal és postai úton, kizárólag a NEPTUN-ban szereplő állandó lakcímedre kerül kiküldésre. Felhívjuk figyelmed, hogy a kérés benyújtása és a kézhezvétele közötti idő függ a postai szolgáltató működésétől.


3. Online felületeken zajló személyes tanulmányi tanácsadásra is fogunk időpontot biztosítani Számodra, amiről hamarosan további információkat küldünk. Egyúttal ezen időszakban, a telefonos ügyintézés szünetel.

Figyelj arra, hogy minden elektronikus ügyintézést, levelezést kizárólag a keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu email címről kezdeményezhetsz, más magán email címekről küldött levelek automatikusan visszautasításra kerülnek.

Kérjük, folyamatosan kövesd figyelemmel az egyetemi kommunikációt, ahol naprakész tájékoztatásokat nyújtunk számodra.

4. A  személyes konzultáció a járványhelyzet miatt átmenetileg szünetel.

Vágólapra másolva
GEN.:2021.07.29. - 21:15:56