Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a főoldalra

Roma kulturális influencer (RKI) képzés indul a Budapesti Corvinus Egyetemen

Corvinusos oktatók indítanak roma kulturális influencer képzést az Európai Unió támogatásával az egyetemen. A tanfolyam szakmai keretét az Európai Unió által támogatott AMASS kutatási program adja, célja, hogy a felvételt nyert hallgatók hatással legyenek a szűkebb és tágabb környezetükre, és hozzájáruljanak a romákról alkotott sokszor negatív médiakép újragondolásához a modern világ új eszközeivel.

A Budapesti Corvinus Egyetemen meghirdetett ingyenes képzésre olyan 18 és 30 év közötti roma lányok, nők, asszonyok jelentkezését várják, akik a közösségük iránt felelősséget éreznek, és vállalják a roma kulturális értékek közvetítését a tudatos közösségimédia-használat révén. A képzés elvégeztével a résztvevők képesek lesznek a saját vállalkozásuknak, projektjüknek, ötletüknek is hatékonyan ismertséget, követőket, ezáltal pedig piacot szerezni a közösségi média felületein.

A résztvevők többek között a következő készségeket és ismereteket sajátíthatják el: fotó-, videókészítés és -szerkesztés, énmárka- és márkaépítés, közösségi média, marketing, webdesign, sajtóműfajok, kultúraközvetítés. A program a képzésen túl lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre, interjúkészítésre ismert roma művészekkel, kultúraközvetítőkkel. A tanfolyam szakmai keretét az Európai Unió által támogatott AMASS kutatási programon belül a Budapesti Corvinus Egyetem oktatói biztosítják.

Az ingyenes képzés 2020 októberétől december elejéig tart, öt képzési napon, a Budapesti Corvinus Egyetem stúdiójában. A járványügyi helyzetre tekintettel a személyes képzési alkalmakat online oktatás egészíti ki.

A képzés helyszíne:

Budapesti Corvinus Egyetem (szükség esetén online)

Budapesti Corvinus EgyetemIdőpontok:

2020. október 16. 9–14 óra: közösségimédia- és influencer marketing, médiatudatosság, cyberbullying (oktatók: dr. Deli Eszter, dr. Veszelszki Ágnes)

2020. október 30. 9–14 óra: sajtóműfajok, médiakezelés, prezentációs technikák, márkázás és self-branding (oktatók: Baranyi Mária, dr. Sipos Júlia)

2020. november 13. 9–14 óra: webdesign, honlapszerkesztés; fotó-, videókészítés és videószerkesztés (oktatók: dr. Kovács Lajos, Rétvári Márton)

2020. november 27. 9–14 óra: interjútechnikák, a saját téma és a saját hang megtalálása (oktatók: Baranyi Mária, dr. Sipos Júlia)

2020. december 4. 9–14 óra: projektzáró prezentációk

Jelentkezni 2020. szeptember 30-ig lehet az űrlapon az elérhetőségek megadásával és egy rövid, egyoldalas motivációs levél beküldésével, megfogalmazva azt, hogy miért szeretnének roma influencerek lenni.

Mindazokat a roma nőket, akikben van ambíció és elkötelezettség, hogy sikeres kulturális influencerek legyenek, várjuk a képzésre!

#romainfluencer, #értékközvetítés, #szemléletformálás

Vágólapra másolva