Vissza a főoldalra
Még több kényelmi funkciót vehetsz igénybe az online ügyintézéshez
Bár már nagyon várjuk, hogy személyesen fogadjunk Téged a megújult Hallgatói Irodában, sajnos a járványügyi helyzetre való tekintett továbbra is elsődlegesen online biztosítjuk számodra a tanulmányi ügyintézést. Alkalmazkodva a kialakult helyzethez, több kényelmi funkciót alakítottunk ki az online ügyintézéshez, legyen szó tájékoztatásról, Neptunból generált igazolásokról, vagy időpontfoglalásról.
A zavartalan ügyintézés lebonyolításához az alábbi lehetőségeket veheted igénybe:
1. Digitális platformunkon keresztül “Intézd online!”/”Self Care” tájékozódj a kérdéses témáról:
2. Amennyiben valamely, a digitális platformon nem található ügykörben van szükséged segítségre, írj tematikus email címeinkre, ahol kollégáink várják kérdéseidet:
- Tanulmányi ügyekben, magyar nyelvű nappali képzés esetén a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu, részidős képzések esetén part.time@uni-corvinus.hu, illetve angol nyelvű képzés esetén a student.office@uni-corvinus.hu címen.
- Ösztöndíj ügyekben az osztondij@uni-corvinus.hu címen.
- Részképzés (Erasmus, egyéb) kapcsán (pályázat, kiutazás, dokumentumok), a corvinus.erasmus@uni-corvinus.hu címen.
- A tanulmányi- és vizsgaszabályzat szerinti valamennyi kérelmedet zavartalanul benyújthatod továbbra is a NEPTUN rendszeren keresztül.
- Amennyiben jogviszony igazolásra vagy kreditigazolásra van szükséged, amelyet elektronikus formában fogsz felhasználni, úgy azt továbbra is letöltheted NEPTUN fiókodból akadálytalanul.
Figyelj arra, hogy minden elektronikus ügyintézést, levelezést kizárólag a keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu e-mail címről kezdeményezhetsz, más magán e-mail címekről küldött levelek automatikusan visszautasításra kerülnek.
Kérjük, folyamatosan kövesd figyelemmel az egyetemi kommunikációt, ahol naprakész tájékoztatásokat nyújtunk számodra.