Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a hírekhez

Információk a 2020/2021-es tanév tavaszi félévének indulásáról

Az új tanév oktatási formája, hallgatói ügyintézése, a könyvtár használata és az oktatási épület működése.
Corvnius12 
AZ OKTATÁS FORMÁJA

Távoktatásban, online kezdi meg 2020/2021. tanév tavaszi félévét a Corvinus. Amennyiben a félév folyamán a járványügyi helyzet kedvezően alakul, az Egyetem átállhat a hibrid oktatásra. Ebben az esetben az idegen nyelvű képzéseken résztvevő azon nemzetközi diákjaink számára, akik nem tudnak az országba beutazni, a 2020/2021. tanév teljes tavaszi féléve online formában lesz teljesíthető.


HALLGATÓI ÜGYINTÉZÉS

Tanulmányi ügyintézésre az „Intézd online”/ ”Self Care” platformon lesz lehetőség.

Az ezen az ügykörön túlmutató kérdéseket és kéréseket magyar nyelvű képzés esetén a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu, nem magyar nyelvű képzés esetén pedig a student.office@uni-corvinus.hu e-mail címre küldhetik el a hallgatók, az egyetemi e-mail címüket használva (keresztnev.vezeteknev@stud.uni-corvinus.hu).

Indokolt esetben lehetőség van személyes ügyintézésre is, azonban csak előzetes időpontfoglalást követően. Az időpontfoglaló rendszer ezen a linken érhető el.

A kérelembenyújtás a Neptun felületén keresztül zajlik, amely alól kivételt képeznek a papír alapon benyújtandó kérelmek.

A személyesen benyújtandó kérelmeket időpontegyeztetést követően lehet az Egyetemen leadni, indokolt esetben e-mailben (saját kezű aláírással és keltezéssel ellátva, fotózott vagy szkennelt formában) elküldeni. (Ilyen kérelem például az átvételi/részképzési kérelem, amelyek személyes benyújtása előtt a felvi.corvinus@uni-corvinus.hu e-mail címen szükséges előzetesen időpontot egyeztetni.) A felvételi eljárással kapcsolatos ügyeket a jelentkezők szintén a felvi.corvinus@uni-corvinus.hu e-mail címen, elektronikus levél formájában intézhetik.


A KÖNYVTÁR MŰKÖDÉSE

Az Egyetemi Könyvtár olvasótermi szolgáltatása mind a budapesti, mind a székesfehérvári kampuszon szünetel, a könyvek kikölcsözésére pedig továbbra is csak online formában van lehetőség. Az érvényes olvasójeggyel rendelkező, nem egyetemi hallgatók/alkalmazottak szintén kölcsönözhetnek az Egyetem Könyvtárából, azonban a lejárt olvasójegyek meghosszabbítására, illetőleg beiratkozásra jelenleg nincsen lehetőség.


AZ OKTATÁSI ÉPÜLETEK MŰKÖDÉSE

Az Egyetem oktatási épületeit csak időponthoz kötött ügyintézés, személyes konzultáció vagy munkavégzés céljából lehet látogatni.

Belépéskor kötelező testhőmérséklet-mérést végzünk, így minden épületben egyetlen, a járványügyi intézkedéseknek megfelelően kialakított bejárat üzemel. Belépésre csak 37,8 °C alatti testhőmérséklettel van lehetőség, 19.00 óráig bezárólag. Aki ezt megelőzően lépett be az épületbe, a rendes üzemidőnek megfelelően 22.00 óráig köteles azt elhagyni.

Szombati napokon a C. épületet és annak tantermeit 7.00 és este 19.00 óra között megnyitjuk azon oktatók számára, akik online óráikat az egyetem területéről kívánják megtartani. Az épületek a hallgatók számára (és vasárnaponként az oktatók számára is) zárva tartanak.

Az egyetemi sportlétesítmények, illetve a Faculty Club is zárva tartanak.


AZ OKTATÁSI ÉPÜLETEK HASZNÁLATA

Az épületeken belül kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk használata és a 1,5 méteres védőtávolság megtartása. Emellett a bejáratoknál és a főbb közlekedési csomópontoknál fertőtlenítő pontok találhatóak, amelyek használata mindenki számára javasolt.

A vizes blokkokban elhelyezett kézmosótartályok vírusölő hatású szert tartalmaznak, használatuk szintén javasoljuk, de csupán mértékkel.

Az Egyetem főépületében munkanapokon 8.00 és 12.00 óra között személyes egészségügyi szakszolgálat nyújt segítséget a tünetet észlelő és egészségügyi kérdéssel rendelkező hallgatók és munkatársak számára.

Munkaidőn kívül a szakszolgálat helyett telefonos ügyelet működik, amely segít az oktatási épületekben, illetve a kollégiumokban felmerülő járványügyi kérdések megválaszolásában és megoldásában.


A KOLLÉGIUMOKRÓL

A kollégiumok továbbra is zárva tartanak, kollégiumi díjat a bezárás időszakára nem számít fel az Egyetem.

A bentlakók az épületben hagyhatják személyes tárgyaikat, ám azokhoz hozzáférni csak előzetes bejelentkezés és egészségügyi nyilatkozat megtétele után lesz lehetőségük, a Dorm managerek segítségével.

Aki a bezárás időszakában szeretne végleg kiköltözni, a kauciót teljes egészében visszakapja, ha minden adminisztrációs kötelezettségének (kiköltözési kérvény leadása, kártya leadása stb.) eleget tesz.

Budapesti Corvinus Egyetem 
Vágólapra másolva