Széchenyi 2020
Budapesti Corvinus Egyetem ×
Vissza a főoldalra

Elindult a Roma Kulturális Influenszer Képzés

Az AMASS kutatás részeként a Corvinus Egyetem saját projektjében húsz fiatal nő tekinthet be az online kommunikáció 21. századi működésébe

Az AMASS kutatás részeként a Corvinus Egyetem saját projektjében húsz fiatal nő tekinthet be az online kommunikáció 21. századi működésébe és kap segítséget saját influenszer tevékenységének, vállalkozásának beindításához.

Budapesti Corvinus Egyetem

 









A roma közösség kulturális értékeinek hiteles közvetítéséheznélkülözhetetlen olyan roma influenszerek tevékenysége, akik a közösségrészeként, annak értékeit sokszínűen tudják bemutatni. Ennek a nagyfelelősséggel járó tevékenységhez szeretne segítséget nyújtani a CorvinusEgyetem képzése.

2020. októberében remek csapattal indulhatott útjára aképzés első féléve. A jelentkezők sokszínű feldolgozásra szánt témákat,projektötleteket hoztak már az első napon: minőségi gyermek idő biztosítása éstudatos játékvásárlás, roma gyerekeknek gazdasági edukációja, roma nők helyzeteés szerepe a társadalomban, roma kultúra képviselete a médiában.

Az öt alkalmas képzésen a korszerű közösségi kommunikációműködésével, az újságírás műfajaival, a kép- és videószerkesztés technikáivalismerkednek meg a résztvevők. Az egyetem oktatói csoportja (dr. VeszelszkiÁgnes, dr. Deli Eszter, Sipos Júlia, dr. Kovács Lajos és Rétvári Márton)Baranyi Mária újságíróval egészül ki, aki szakmai tapasztalata mellettszemélyes példájával is támogatást nyújthat a képzésen résztvevőknek.  Az elméleti és gyakorlati órák mellett aleendő influenszerek már dolgoznak saját projektjeiken, ezek eredményeit aképzés Facebook oldalán naprakészen következik az érdeklődők.(https://www.facebook.com/Roma-Influencer-105510184622103)

A személyes jelenléti oktatás a járványügyi helyzet miattonline oktatással egészülhet ki. Kérjük, kövesse figyelemmel a képzést!

Vágólapra másolva
GEN.:2021.09.24. - 02:41:22