Budapesti Corvinus Egyetem ×

Központi Alkalmazások

Üzemeltető

Az ISZK a szerverek üzemeltetője egyetemen. Ebbe tartozik a hardverek üzemeltetése, azok fríssítése.
Ezt úgy kell elképzelni, mint azok az emberek kaki egy iskolánál biztosítják az asztalokat, táblákat, projektort.

Tartalmi rendszergazda
Felel a szoftver belső működésért. Pl. Neptunban új felhasználó felvétele, kurzusokkal kapcsolatos kérdések.
Az előző analógiánál maradva a tartalmi rendszergazdák adják a tudást az üres teremhez.
Az Informatikai Szolgáltató Központ végzi a NEPTUN szerverek üzemeltetését. Annak tartalmára nincs befolyása.

A tanulmányi rendszert a http://neptun.uni-corvinus.hu oldalon éri el. 

Tartalmi kérdésekben a Hallgatói Szolgáltatásoknál tudnak segíteni Önnek.  
Az ISZK végzi a honlap üzemeltetését.
A portál műszaki, informatikai értelemben történő üzemeltetése magába foglal minden feladatot, amely szükséges ahhoz, hogy a portál szerkesztői és felhasználói biztonságosan és megfelelő szolgáltatási szinten használhassák a portált.

Tartalommenedzsment
A tartalommenedzsmentet a szervezeti egységeknél kijelölt szerkesztők végzik. A szerkesztők a szervezeti egységre vonatkozó portál oldalakat, al-portált, intranetet menedzselik a tartalom szempontjából.

Amennyiben problémát észlel, egy egyetemi oldal tartalmával kapcsolatban, kérjük az érintett szervezeti egységgel vegye fel a kapcsolatot.

Fejlesztési igények
A fejlesztési igényeket mint funkcionális mind design oldalról a fejlesztési igényeket kommunikáció intézi és hagyja jóvá. Bejelentéseket a website@uni-corvinus.hu címen tudja megtenni.
Az Informatikai Szolgáltató Központ végzi a SAP szerverek üzemeltetését. Annak tartalmára nincs befolyása.

A szoftver telepítését az ISZK helpdesk végzi. Elér minket a 7500 számon vagy a helpdesk@uni-corvinus.hu

Tartalmi kérdésekben keresse a GI gazdasági informatikusát.
Vágólapra másolva