Budapesti Corvinus Egyetem ×

Vezetékes telefon

Általános tudnivalók

A Budapesti Corvinus Egyetem minden telephelyén (Campusokon, Kollégiumokban stb.) a vezetékes fővonalak, illetve mellékek kiosztását az Informatikai Szolgáltató Központ (továbbiakban ISZK) végzi. A munkálatok egy jelentős részét külsős szerződő partnereink segítik, illetve kivitelezik, ezért az igényeket nem tudjuk napra pontos ütemezéssel tervezni. Kérjük, hogy az igények benyújtásánál ezt vegyék figyelembe!

Az ISZK a közvetlen fővonalak, valamint a mellékek listáját és a hozzájuk tartozó információkat az egyetem honlapján elérhető telefonkönyvben tartja karban, mely külsős partnereinké s kollégáink részére is elérhető.

Kérjük hogy a digitális, analóg készülékeket csak az általunk telepített helyen használják, ne cseréljék fel a készülékeket!

Az IP telefon szabadon áthelyezhető az épületen belül.
Új mellék kiadása: Az új mellék az igénylőlap alapján bekerül a telefonkönyvbe, illetve az egyetemi vezetékes telefonelszámolás rendszerébe.A mellékről indított térítésköteles hívások is külön kiszámlázásra kerülnek!

Meglévő telefonvonal digitalizálása: A vonal átkötése a központban és készülék cseréje. Az aljzathoz kötött szolgáltatás.

Telefonmellék áthelyezés szervezeti egységen belül: A mellék adatainak változásai az igénylés alapján bekerül a telefonkönyvbe

Telefonmellék áthelyezése szervezteti egységek között: a mellék adatainak változásai az igénylés alapján bekerül a telefonkönyvbe, illetve az egyetemi vezetékes telefonelszámolás rendszerébe is módosításra kerül.

Telefonkód kiadása: a külső(emelt díjas, külföldi vezetékes, belföldi vezetékes, mobil) számok hívására alkalmas kód igénylése.

Meglévő telefonmellék törlése: A mellék kikerül a telefonkönyvből, illetve az egyetemi vezetékes telefonelszámolás rendszeréből.

Telefonkönyvvel kapcsolatos ügyintézés
SzolgáltatásDíja
vezetékes mellék1.000,- ft / hó
analóg vonal kiépítése 15.875 Ft
mellék vonal digitalizálása (meglévő analóg vonalból) 24 507 Ft
vonal áthelyezés 6.731 Ft

A digitális vonallal kapcsolatos információk

Előnye
  • látni az aktuális hívót
  • könnyebb az átkapcsolás (főnök-titkárnő funkció)

Hátránya
  • külön költsége van vonalanként a kialakításának
  • nem fogadott hívásokat nem lehet utólag megnézni
  • költözés esetén magasabb díját ki kell fizetni
FunkcióBeállítása
Automatikus visszahívása az utolsó belső melléknek91
Automatikus visszahívása az utolsó külső számnak***
Átkapcsolás egy belső mellékreflash + mellékszám
KonferenciaElső felet felhívni és tartásba helyezni, második felet felhívni, majd a 3-as számot megnyomni
Hívásátvétel (külön igénylés után működik)11
Belső hívás átirányítás bekapcsolása * 21 * mellék #
Belső hívás átirányítás kikapcsolása # 21 #
Külső hívás átirányítás (külön igénylés után működik) bekapcsolása* 22 # 0+szám #
Külső hívás átirányítás kikapcsolása# 22 #
Kódzár bekapcsolása* 73 * kód #
Kódzár kikapcsolása tartósan# 73 * kód #
Kódzár kikapcsolása egy hívásra* 72 * kód #
Általános törlés# 001 #
Kérjük, hogy a digitális / rendszer / készülékeket csak az általunk telepített helyen használják, ne cseréljék fel más készülékkel!
FunkcióBeállítás
Belső hívás átirányításaÁtirMind gomb megnyomása, mellék beírása
Külső hívás átirányítás bekapcsolása (külön kell igényelni a Helpdesk-en)0+szám (pl.:00620...)
Külső és belső hívás átirányítás kikapcsolása Átir Ki gomb megnyomása
Minden belföldi vezetékes és mobil hálózat irányába indított hívás ingyenes.
Hanghívás

Az NIIF Intézet által koordinált hazai kutatói hálózatban történt fejlesztések megteremtették azokat az alapvető infrastrukturális feltételeket, amelyek lehetővé tették a legfejlettebb kommunikációs megoldások implementálását. A hazai akadémiai közösség számára 2003 közepén indítottuk el az IP hálózatokon történo telefon (VoIP) szolgáltatást. A tagintézmények számára a VoIP technológia rugalmas és költséghatékony alternatívát jelent a kommunikációs problémák megoldására. A szolgáltatásba bekapcsolt intézmények egymást a HBONE hálózaton keresztül érhetik el, a nyilvános végpontok hívását pedig az évrol-évre megversenyeztetett hazai távközlési szolgáltatók biztosítják.
Videóhívás

A rendszer működése hasonló a Skype filozófiájához. Felveheti kollégáit és partnereit az ismerősök listájára, látni fogja, hogy mikor érhetőek el, kattintásra hívhatja őket, jó minőségben megoszthatja velük számítógépének képernyőjét (pl. prezentáció). A rendszer ezen felül képes nagyon jó minőségű videókommunikációt biztosítani egyszerre akár 50 résztvevő számára is. Lehetőség van továbbá kapcsolódni a NIIF videokonferencia szolgáltatás keretében országszerte elérhető kb. 140db tárgyalótermi videokonferencia eszközhöz.
Vágólapra másolva