1997-ben szerzett közgazdász diplomát a Budapesti Corvinus Egyetemen Marketing fő, valamint Alkalmazott statisztika mellék-szakirányon, emellett a Cranfield University MBA-képzésén belül folytatott tanulmányokat. Kutatóként a Passau Universität-en, a Johannes Kepler Universität-en (Linz) és a Coppenhagen Business School-on szereztem nemzetközi tapasztalatokat. 2006-ban védte meg a PhD-fokozatát, 2018-ban pedig habilitált, szintén a Budapesti Corvinus Egyetemen. Oktatóként az általa kifejlesztett Árpolitika és Marketing Engineering tárgyakat oktatja, a doktori programban a Developing Resarch Concepts and Models tárgyfelelőse. Vendégelőadóként részt vett a University of Hertfordshire és több, kelet-közép európai egyetem oktatási programjában. Kiterjedt kutatási érdeklődése elsősorban az árképzés, a többcsatornás marketing, a lojalitásprogramok, az invarianciaelemzés módszertana, a marketingteljesítmény, a kultúraszemélyiség területire irányul.