Budapesti Corvinus Egyetem ×

Marketing Intézet

Gyulavári Tamás

GyT-e1583942066488.jpg
1997-ben szerzett közgazdász diplomát a Budapesti Corvinus Egyetemen Marketing fő, valamint Alkalmazott statisztika mellék-szakirányon, emellett a Cranfield University MBA-képzésén belül folytatott tanulmányokat. Kutatóként a Passau Universität-en, a Johannes Kepler Universität-en (Linz) és a Coppenhagen Business School-on szereztem nemzetközi tapasztalatokat. 2006-ban védte meg a PhD-fokozatát, 2018-ban pedig habilitált, szintén a Budapesti Corvinus Egyetemen.   
Oktatóként az általa kifejlesztett Árpolitika és Marketing Engineering tárgyakat oktatja, a doktori programban a Developing Resarch Concepts and Models tárgyfelelőse. Vendégelőadóként részt vett a University of Hertfordshire és több, kelet-közép európai egyetem oktatási programjában. Kiterjedt kutatási érdeklődése elsősorban az árképzés, a többcsatornás marketing, a lojalitásprogramok, az invarianciaelemzés módszertana, a marketingteljesítmény, a kultúraszemélyiség területire irányul.
A Marketing Intézetet 2018 óta vezeti. Az Intézethez tartozó négy tanszék és három kutatóintézet tevékenységének összehangolása mellett feladata az Intézet stratégiai irányainak meghatározása, a célok elérésének segítése, és a kollégák teljesítményének fejlesztése. Küldetésének elsősorban azt tekinti, hogy az Intézet a benne lévő képességekre támaszkodva hozzájáruljon ahhoz, hogy az Egyetem nemzetközileg is sikeres legyen és elismertségben az őt megillető helyre kerüljön.  

Kapcsolódó elérhetőségek

Gyulavári Tamás tamas.gyulavari@uni-corvinus.hu Marketing Intézet
Egyetemi docens, Intézetigazgató / Associate Professor, Institute Director
E épület, E.313.a
Telefon: +36 1 482 5585 • Mellék: 5585
Vágólapra másolva