Budapesti Corvinus Egyetem ×

A Tanszékről

Az Infokommunikációs Tanszék 2011-ben alakult a korábbi E-business Kutatóközpont utódjaként. A Tanszék munkatársai jelenleg több szakirány oktatásában érintettek, legnagyobb súllyal a Gazdaságinformatikus képzésekben (BSc, MSc és doktori képzés is) szerepelnek. Emellett azonban a Gazdálkodási és menedzsment, a Kereskedelem és marketing (alapszakok), a Marketing mesterszak, valamint több angol szak tárgykínálatában is vannak meghirdetett tárgyaink. 

 

A főbb kutatási területek közül ki kell emelni az infokommunikációs szektor gazdasági és jogi környezetét, a fogyasztói szokások változásának szociológiai dimenzióit, a média- és tartalomipar átalakulásának üzleti és szabályozási kihívásait, a médiapolitika aktuális kérdéseit, a B2C és B2B piacok fejlődését és az e-learning rendszerek fejlesztését. Ezekben a témákban a tanszék kutatói rendszeresen publikálnak, konferenciákon adnak elő, Magyarországon csakúgy, mint külföldön.

Vágólapra másolva