Budapesti Corvinus Egyetem ×

Az Intézetről

A Corvinus Egyetem Marketing Intézete (MI) a marketing, marketingkutatás, marketingkommunikáció, fogyasztói magatartás és turizmus területekhez kapcsolódó tantárgyak oktatásáért és a területeken történő tudományos és gyakorlatorientált kutatásokért felel. Az Intézet az oktatott tantárgyak kínálata, az oktatók tudományos színvonala és létszáma, valamint a kutatási témák több területet átfogó jellege miatt is az ország vezető intézete.
Az egyetem BA-képzései közül az intézet a Kereskedelem és marketing alapszakának, Turizmus menedzsment alapszakának, valamint a Gazdálkodási és menedzsment alapszakon az Üzleti kommunikáció szakirányának felelőse. A Corvinus MSc-képzései közül a Marketing és a Turizmus mesterszakok tartoznak az intézet hatáskörébe.
Az MI aktívan részt vesz a szakirányú és egyéb továbbképzési posztgraduális programok oktatásában, valamint a Gazdálkodástani Doktori Iskolában a Marketing, Üzleti Kommunikáció és Turizmus specializációk felelőse. Az Intézet oktatói jelentős szerepet játszanak a Corvinus School of Management, valamint a CEMS, ISP és DSG idegen nyelvű képzési programokban.

Vágólapra másolva