Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
Társadalomtudományi szakember, mérnök, közgazdász és tanári diplomával. PhD fokozatát 35 évesen foglalkoztatáspolitika és szakképzés témában szerezte.
1998-tól szervezi, irányítja a szakképzési és oktatási folyamatok elemzésével, értékelésével foglalkozó műhelyt (www.observatory.org.hu). A magyar EU csatlakozás óta ellátja a szakképzési információkat gyűjtő, elemző és terjesztő ReferNet hálózat (www.refernet.hu) nemzeti koordinátori feladatait.
1999 óta foglalkozik az Európai Szociális Alaphoz (ESZA) kapcsolódó szakpolitikai kérdésekkel. Már a magyar EU csatlakozás előtt különböző EU-s és hazai szervezetek megbízásából elemzéseket végzett az ESZA részterületeinek fejlesztési irányai és a csatlakozó országok társadalompolitikai helyzetének összefüggésében. Jelenleg tagja annak a szűk körű EU munkacsoportnak, amely az ESZA megújítására dolgoz ki javaslatot az Európai Bizottság számára.
Több mint tíz éves közintézmény vezetői gyakorlattal rendelkezik, vezette a magyar szak- és felnőttképzés fejlesztésével foglalkozó intézetet (www.nszfi.hu); ellátta oktatási, foglalkoztatási, szociális és egészségügyi komplex fejlesztéssel foglalkozó, az EU jogszabályai szerint működtetett magyar intézmények, szervezetek vezetését. Munkája során a stratégiai tervezés, programalkotás és megvalósítás terén egyaránt szerzett tapasztalatokat, jelenleg a hazai ESZA támogatások úgynevezett Irányító Hatóságának vezetői feladatait látja el. (http://ec.europa.eu/employment_social/esf/members/hu_hu.htm).
Kutatási területe kiterjed az oktatás és képzés, a szak- és felnőttképzés, valamint a foglalkoztatáspolitika szakterületeire, különösen a társadalmi felzárkóztatás és innováció szemszögéből. Jelentős eredményeket ért el a humán szolgáltatások területén dolgozó szakemberekkel szemben elvárt kompetenciák nemzetközi meghatározásában.
2005-2008 között ellátta az OECD által kezdeményezett Adult Literacy and Lifeskills Survey magyar kutatásvezetői feladatait. A felmérés keretében a 16-65 éves korosztály prózaolvasási-, dokumentumolvasási-, számolási készség, valamint problémamegoldó képességének vizsgálatára került sor, a nemzetközi elemző tanulmány 2010 nyarán jelenik meg.
A Budapesti Corvinus Egyetem docenseként különböző nappali és levelező szakokon társadalomtudományi területhez kacsolódóan mintegy 8 tantárgyat oktat.
Ez a weboldal sütiket használ annak érdekében, hogy javítsa az Ön böngészési élményét, miközben az oldalon navigál. Ezek közül a sütik, amelyeket nélkülözhetetlennek kategorizáltunk, az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel ezek elengedhetetlenek a weboldal alapvető funkcionalitásainak működése szempontjából. Emellett harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezek a sütik csak az Ön hozzájárulásával kerülnek tárolásra a böngészőjében. Lehetősége van ezekről a sütikről leiratkozni. Azonban néhány süti elutasítása befolyásolhatja a böngészési élményét.
Az Ön által használt szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és személyre szabása érdekében weboldalunk látogatóinak tevékenységét elemzés céljából rögzítjük. Ezek az adatok segítenek nekünk megérteni, hogyan használják látogatóink az oldalunkat, mely funkciók a legnépszerűbbek, és hogyan javíthatjuk felhasználói élményüket. Az adatgyűjtés továbbá lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabban célzott marketingtevékenységet folytathassunk, így az Ön érdeklődési körének megfelelő tartalmakat és ajánlatokat kínálhassunk.
Az adatkezelés jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet a weboldal használatával ad meg. További információkat az adatkezelési szabályzatunk részletez, ahol tájékozódhat az adatkezelési gyakorlatokról, az adatok tárolásának idejéről, valamint az Ön jogairól és azok gyakorlásának módjáról.