November - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

 

Hallgatói elérés

Oktatói elérés

 

Neptunt érintő kérdések esetén:

Neptun tartalmi problémák

(Saját vizsgajelentkezés, tárgyfelvétel, hibás jelszó vagy azonosító üzenet)

 

Saját tanulmányi előadó

Informatikai problémák

(Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal,
Server Error oldal jelenik meg,
Egyéb technikai problémák)

 
Informatikai Szolgáltató Központ
Neptun üzemeltetés
Sóház 105-106.

Neptun általános működési és tartalmi problémák
(BCE alkalmazottai részére)

Központi Tanulmányi Igazgatóság
neptun(kukac)uni-corvinus(pont)hu

 

A Neptun rendszert a felsőoktatási intézmények használják tanulmányi, pénzügyi, oktatásszervezési feladataik adminisztrálására, adatkommunikációra a FIR és OEP felé, valamint az oktatással kapcsolatos tevékenységek elvégzéséhez.

A neptun különböző modulokból épül fel, ezek a modulok egy felhasználói csoport vagy tevékenységi kör köré vannak szervezve. A modulok közül a Hallgatói és Oktatói modult WEB-ről lehet használni, a Neptun további moduljai kliens gépeken futnak.

A hallgatói Neptunnak elérhető a mobil alkalmazása is.

A beiratkozott hallgató az interneten tudja intézni ügyeit:

  • a Neptunban található mintatantervek alapján felveheti tárgyait,
  • láthatja órarendjét,
  • vizsgákra jelentkezhet,
  • megtervezheti, ellenőrizheti tanulmányi előmenetelét.
  • Láthatja befizetési kötelezettségeit,
  • és a gyűjtőszámla használatával befizetheti azokat.
  • Kollégiumi díjait is a Neptunban rendezheti,
  • ösztöndíj kifizetése,
  • diákhitel kérelme
  • diákigazolvány igénylése is a Neptunban intéződik.
  • Ügyes-bajos dolgait kérvények beadásával rendezheti szintén az internetről, az egyes kérvényeknél azt is figyelemmel kísérheti, hol tart az ügyintézés.

 

Az oktatók a Neptun segítségével az interneten keresztül tartják a hallgatóval a kapcsolatot: tájékoztató leveleket küldhetnek hallgatói csoportoknak, évközi feladatokat, beszámolókat írhatnak ki a Neptunban, amelyeknek értékelését a hallgató láthatja, vizsgalistákon adminisztrálhatják a hallgatók eredményeit.

Hetente legalább egyszer lépjenek be a programba, hogy minden információhoz időben hozzájussanak!

Fontos, hogy minden hallgató köteles a személyi adataiban bekövetkezett változásokat haladéktalanul – de legfeljebb 15 napon belül – a Neptunon keresztül bejelenteni és egyúttal a tanulmányi hivatalban/osztályon az adatváltozást igazoló dokumentumo(ka)t bemutatni (például személyazonossági igazolvány, születési/házassági anyakönyvi kivonat, lakcímet igazoló hatósági igazolvány). 

Központi Tanulmányi Igazgatóság

Felhasználói segédlet / User Guide

Hallgatói Neptun Felhasználói segédlet (Ver. 5.1.)

Neptun User Guide for Students (Ver. 4.6.)

Oktatói felhasználói segédlet (Ver. 5.1.)

Teacher's Web User Documentation (Ver. 4.6.)

Utolsó frissítés: 2017.08.24.