
![]() |
December - 2019 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | |||||
Havi események |
|
|
Neptunt érintő kérdések esetén: | |||
Neptun tartalmi problémák |
Saját tanulmányi előadó | ||
Informatikai problémák (Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal, | | ||
Neptun általános működési és tartalmi problémák | Központi Tanulmányi Igazgatóság | ||
|
A Neptun rendszert a felsőoktatási intézmények használják tanulmányi, pénzügyi, oktatásszervezési feladataik adminisztrálására, adatkommunikációra a FIR és OEP felé, valamint az oktatással kapcsolatos tevékenységek elvégzéséhez. |
A neptun különböző modulokból épül fel, ezek a modulok egy felhasználói csoport vagy tevékenységi kör köré vannak szervezve. A modulok közül a Hallgatói és Oktatói modult WEB-ről lehet használni, a Neptun további moduljai kliens gépeken futnak. |
A hallgatói Neptunnak elérhető a mobil alkalmazása is. |
A beiratkozott hallgató az interneten tudja intézni ügyeit:
|
Az oktatók a Neptun segítségével az interneten keresztül tartják a hallgatóval a kapcsolatot: tájékoztató leveleket küldhetnek hallgatói csoportoknak, évközi feladatokat, beszámolókat írhatnak ki a Neptunban, amelyeknek értékelését a hallgató láthatja, vizsgalistákon adminisztrálhatják a hallgatók eredményeit. |
Hetente legalább egyszer lépjenek be a programba, hogy minden információhoz időben hozzájussanak! |
Fontos, hogy minden hallgató köteles a személyi adataiban bekövetkezett változásokat haladéktalanul – de legfeljebb 15 napon belül – a Neptunon keresztül bejelenteni és egyúttal a tanulmányi hivatalban/osztályon az adatváltozást igazoló dokumentumo(ka)t bemutatni (például személyazonossági igazolvány, születési/házassági anyakönyvi kivonat, lakcímet igazoló hatósági igazolvány). |
Központi Tanulmányi Igazgatóság |
Felhasználói segédlet / User Guide
Utolsó frissítés: 2019.11.27.