November - 2018
H K S C P S V
  01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30  

Diákversenyek, Hallgatói kiválóság / Student competitions, Student excellence



A beszámolókat folyamatosan frissítjük a korábbi évek eredményeivel!

Marketing és Média Intézet - TOP 10% Hallgatói Kiválóság

2017-ben a Marketing és Média Intézet egy új kezdeményezést hozott létre, amelynek keretében az Intézethez tartozó szakok legjobb hallgatóinak nevét egy „Hallgatói Kiválóság” táblára helyezi. A hallgatói kiválóság alapját minden félévben az adott szak tanulmányi eredményeit összegző ösztöndíjátlag adja. A listára azok kerülhetnek föl, akik a szak legjobb 10%-ában benne vannak. A lista ABC sorrendben kerül nyilvánosságra a hallgatók előzetes beleegyezésével.



A 2017/2018/2. (tavaszi) félév legjobb hallgatói:


A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

  • Aszalos Anna, Bárczy Dóra, Berecz Judit, Borbély Imre, Csepi Diána, Csik Daniella Alexandra, Drevenka Dóra Krisztina, Horváth Regina, Ihász Dorottya, Ispaics Tímea Anna, Kállai Katalin, Kárpáti Tilla Fanni, Katona Bence, Kiss Norbert, Kozma Nikolett, Litván Zsófia, Máriáss Lenke Viktória, Molnár Réka, Párkányi Anna Katalin, Ruszkai Adél, Sáfrányos István Gergely, Schoblocher Fanni Klára, Solti Martin, Szalai Anna, Székely Zsófia, Talabér Boglárka, Vu Fanny, Zsarnóczay Éva


A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

  • Áncsán Dóra, Bifkovics Bettina, Bolla Regina, Hencsei Éva Anna, Kátai Moána Krisztina, Kolumbán Katalin Julianna, Kosik Réka Dorottya, Kósz Éva Katalin, Kovács Attila Máté, Lakatos Réka Julia, Maticsek Flóra, Mazula Dóra, Mihályová Kristína, Németh Katalin, Szabados-Molnár Lilla, Szalay Edina, Szanyó Bence, Széll Kata, Szerényi Viktória, Szurovcsák Cintia, Tóth Lili Anna, Vajtai Tekla Anna, Varga Bercel Márk, Zanathy Réka


Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

  • Béres Borbála, Czifra Enikő, Csepregi Dóra, Demeter Diána Kinga, Horváth Kinga, Kalas Zoltán, Kálmán Eszter, Karkus Máté István, Kovács Anita Kinga, Mikonya Flóra, Nagy Tímea, Palik Júlia Margit, Pandula Bettina, Papp Zsombor, Peller Dalma, Reguly Gyula, Stefánovits Kitti, Suchovsky Romulus, Szendrei Viktória, Szoboszlai Adrienn, Tamás Nikolett, Tamás Rebeka, Török Márk, Túri Cintia, Zsiros Bernadett


Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

  • Nagy Péter


A 2017/2018/1. (őszi) félév legjobb hallgatói:


    A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

    • Berecz Judit, Borbély Imre, Csepi Diána, Drevenka Dóra Krisztina, Gönczöl Csenge, Hangya Adrienn Vivien, Horváth Regina, Ispaics Tímea Anna, Joó Dávid, Kállai Katalin, Kárpáti Tilla Fanni, Katona Bence, Kerékgyártó Réka, Kiss Norbert, Kovács Péter, Kozma Nikolett, Kövics Enikő, Litván Zsófia, Navratil Dóra, Németh Bálint Kristóf, Párkányi Anna Katalin, Ruszkai Adél, Schoblocher Fanni Klára, Solti Martin, Soós-Nagy Kornél Péter, Szabó Zoltán, Szalai Anna, Szebenszki Noémi, Tóth Lilla Patricia, Trepess Beatrix Ilona, Turai Lilla, Varga Dóra, Varga Fanni


    A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

    • Barna Gábor, Bisztriánszky Gergely, Bódis Ágnes, Erdei Annamária, Fekete Viktória, Kispál Zsolt, Kovács Attila Máté, Laposa Dóra Julianna, Márkus Vivien, Maticsek Flóra, Mihályová Kristína, Nagy Bianka, Raboczki Sára, Salga Eszter Márta, Santovan Bianka Klaudia, Szabó Csaba Tamás, Szanyó Bence, Széll Kata, Szerényi Viktória, Takács Mariann, Tóth Eszter Veronika, Tóth Réka Zsuzsanna, Törőcsik Hanna Berta, Zanathy Réka


    Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

    • Czifra Enikő, Csordás Daniella, Farkas Gabriella Luca, Jánosi Blanka, Kálmán Eszter, Kapolyi Valentin, Karkus Máté István, Katona Ádám Gergő, Kincses Fanni, Korpás Dániel, Mikonya Flóra, Nagy Péter, Nagy Tímea, Palik Júlia Margit, Pandula Bettina, Pásztor Zsófia, Pásztorová Eva, Stefánovits Kitti, Stók Enikő, Suchovsky Romulus, Szilágyi Vanessza, Szoboszlai Adrienn, Tamás Rebeka, Tasos Fédra Vanessza, Varga Gáspár Barnabás


    Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

    • Sebán Soma


    A 2016/2017/2. (tavaszi) félév legjobb hallgatói:


    A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

    • Ábrahám Lili, Berecz Judit, Bujdosó Csenge, Czégény Orsolya, Csepi Diána, Elek Viktória, Fekete Mátyás, Hajdók Fanni, Horváth Daniella, Ilko Lóránt, Kárpáti Kata, Kárpáti Tilla Fanni, Kocsis Zita Brigitta, Leiker Flóra, Litván Zsófia, Nagy Nóra, Nguyen Kim Árnika, Orosz Balázs, Sándor Lilla, Schoblocher Fanni Klára, Sebők Bence, Somogyi Fanni, Szabó Cintia, Székely Zsófia, Szűcs Dalma Susanne, Tani Zsanett, Vései Viktor


    A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

    • Bisztriánszky Dávid, Bognár Fanni Ágnes, Bordán Nikolett Éva, Boronkay Bence, Cserdi Zsófia Hajnalka, Csider Patrik Kristóf, Damjanovits Anna, Hodosi Alexandra, Kovács Enikő, Lőrincz Nikolett, Makó Emese, Mészáros Edina Blanka, Nagy Bianka, Nagy Katalin Éva, Papp Sára, Patyi Beáta, Schmidt Ágnes, Szakács Éva, Szécsényi Judit Szilvia, Szűcs Laura Eszter, Tóth Eszter Veronika, Varga Bercel Márk, Varga Zsófia


    Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

    • Bifkovics Bettina, Ilyés Noémi, Incze Anna, Kajli Emese, Koncz Roberta, Krajczár Milán, Ludman Zsófia, Mátó Boróka, Nagy Tímea, Oszvald Xénia, Palik Júlia Margit, Pandula Bettina, Szoboszlai Adrienn, Takács Anita, Tamás Rebeka, Volf Ildikó Fanni, Zsiros Bernadett


    Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

    • Tóth Fanny


    A 2016/2017/1. (őszi) félév legjobb hallgatói:

    A Kereskedelem és Marketing Alapszak kiváló hallgatói:

    • Bakondi Flóra, Felker Noémi, Gelencsér Zsófia, Horváth Daniella, Horváth Zita Viktória, Kárpáti Kata, Kocsis Zita Brigitta, Leiker Flóra, Molnár Petra, Nemes Nadin Anna, Nguyen Kim Árnika, Orosz Balázs, Orsó Boglárka, Polyák Frida, Rickert Anna Flóra, Sándor Lilla, Szabó Dóra, Szalma Péter, Szegedi Noémi, Talabér Boglárka, Tamás Zsanett, Tani Zsanett, Tóth Kristóf Benjámin, Tóth Melinda, Varga Daniella Virág, Vései Viktor

    A Marketing Mesterszak kiváló hallgatói:

    • Bakó Ágnes Luca, Balog Viktória Krisztina, Balogh Anikó, Bisztriánszky Dávid, Bódi Krisztina, Cserdi Zsófia Hajnalka, Csider Patrik Kristóf, Csörögi Eszter Fruzsina, Gazsi Tímea, Gyenes Evelin, Kugler Tímea Ágnes, Lőrincz Nikolett, Magyarkuti Eszter, Medvés Dávid, Mészáros Edina Blanka, Mózes Zsófia, Pekoli Miklós, Schmidt Ágnes, Szabó Csaba Tamás, Szécsényi Judit Szilvia, Szűcs Laura Eszter, Tóth Eszter Veronika

    Turizmus-vendéglátás Alapszak kiváló hallgatói:

    • Bai Dóra, Bancsi Eszter, Bifkovics Bettina, Deák Lilla Anna, Farkas Gabriella Luca, Kárnics Borbála, Koncz Roberta, Maier Dávid, Maár Noémi, Maier Dávid, Mátó Boróka, Molnár Médea Eszter, Nagy Tímea, Oravecz Fanni, Oszvald Xénia, Pusztai Kristóf János, Rozsvai Gábor, Sápi Boglárka, Schlepp Fanni, Schmidel Réka Rebeka, Tóth Botond, Vitos Áron, Volf Ildikó Fanni

    Turizmus-menedzsment Mesterszak kiváló hallgatója:

    • Tari Ambrus

    Kiváló Diplomamunka Pályázat

    A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete minden évben kétszer meghirdeti a Kiváló Diplomamunka Pályázatot. A pályázattal célunk, hogy egyrészt elismerjük hallgatóink és oktatóink eredményes és magas színvonalú munkáját, másrészt publicitást is teremtsünk a tudományos közélet számára is releváns kutatási eredményeknek. Éppen ezért támogatjuk és elősegítjük a díjazott munkák tudományos publikációvá való továbbfejlesztését.

    A Kiváló Diplomamunka Pályázaton díjazásban részesül egy BA és egy MA dolgozat 35.000 Ft értékben, és kiosztunk egy marketingkommunikációs témájú különdíjat 30.000 Ft értékben. A díjakat a Sándor Imre Alapítvány finanszírozza.

    2018. februárjában először nemcsak a KDP pályázatra, hanem az Unilever különdíjra is lehet pályázni.

    Unilever Különdíj: Az Unilevernél nagyra értékelik azokat a munkavállalókat akik egyedi ötleteikkel, kitartásukkal, és precizitásukkal támogatják a vállalat fejlődését. Véleményük szerint egy kiváló szakdolgozat megírását is hasonlóan kell megközelíteni, ezért döntöttek úgy, hogy különdíjjal jutalmaznak egy alapszakos és egy mesterszakos hallgatót. Tudják, hogy egy jó dolgozat megszületése hónapok kemény munkájának eredménye és sok-sok befektetett energia. Az Unilever ezen erőfeszítések elismeréseként szeretné megjutalmazni azokat, akik munkáját erre érdemesnek találják. A díj: 30.000 Ft és egy Unilever-ajándékcsomag.

    A szakszeminárium-vezetők és a szakdolgozatot bírálók is nevezhetnek jeles szakdolgozatot írt hallgatókat. A kiválasztott szakdolgozatokat 2-2 fős bíráló bizottság rangsorolja külön a mester és külön BA szinten. A döntés során figyelembe vesszük a témaválasztás újszerűségét, az innovatív és nagy szakértelmet igénylő kutatási módszerek alkalmazását, valamint az elemzés alapkövetelményeket meghaladó színvonalát.

    Az elmúlt évek nyertesei:

    2017/18/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • I. helyezett (BA): Buzás Janka (Kereskedelem és Marketing BA szak, "Ki mondja meg, mit kell vennem? A YouTuberek hitelességi tényezői a "Z" generáció számára" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Markos-Kujbus Éva)
    • I. helyezett (MA): Csörögi Eszter Fruzsina (Marketing MA szak, "A sörfogyás utáni élmény szerepe a kézműves sörök népszerűségében" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Neulinger Ágnes)
    • Különdíj a legjobb marketingkommunikációs témájú szadolgozatért: Somogyi Fanni (Kereskedelem és Marketing BA szak, "A micro-infuencerek megítélése és hatásuk a fogyasztók vásárlási döntéseire" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Csordás Tamás)
    • Unilever különdíj (BA): Poczók Andrea (Kereskedelem és Marketing BA szak, "Mennyire befolyásol a virtuális valóság? Az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Neulinger Ágnes)
    • Unilever különdíj (MA): Ördög Zita (Marketing MA szak, "Az ár nélküli árpolitika: A Fizess, amennyit akarsz árazási stratégia vizsgálata - Az árazási stratégia vizsgálata - Az árazási stratégia vizsgálata, különös tekintettel a fizetett árat befolyásoló tényezőkre" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Gyulavári Tamás)

    2017/18/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • I. helyezett (BA): Ilko Lóránt (Kereskedelem és Marketing BA szak, "Az önszerveződő és a vállalat által létrehozott online márkaközösségek vizsgálata a GTA V videójáték példáján keresztül" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Csordás Tamás)
    • I. helyezett (MA): Bartók Botond (Marketing MA szak, "Der Einfluss der Erfüllung von Arbeitgeberwertversprechen auf Arbeitgeberempfehlungen von Arbeitnehmern" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Mitev Ariel)
    • Különdíj a legjobb marketingkommunikációs témájú szadolgozatért: Szűcs Eszter (Marketing MA szak, "#foodporn: A vizuális hirdetési kontextus hatása az Instagram felhasználók attitűdjére és viselkedési szándékára" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Agárdi Irma)
    • Unilever különdíj (BA): Elek Viktória (Kereskedelem és Marketing BA szak, "Influencer marketing: Az online szájreklám befolyásoló folyamatai és hatásai a mikro-influencer közösségekben" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Markos-Kujbus Éva)
    • Unilever különdíj (MA): Bognár Fanni Ágnes (Marketing MA szak, "A chatbot elfogadást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az érzelemkifejezés hatására" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium-vezetője: Dr. Kenesei Zsófia)


    2016/17/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • I. helyezett: Beregszászi Attila (KM BA szak, "Márka és funkció egyensúlya, a budapesti egyetemista fiatalok tablet választásának adaptív conjoint elemzése" c. szakdolgoztatával; Szakszeminárium vezetője: Csepeti Ádám, Neulinger Ágnes)
    • I. helyezett: Hittig Zsófia (Marketing MA szak, "A márka fogságában. A szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül"; Szakszeminárium vezetője: Agárdi Irma)
    • Különdíj a legjobb marketingkommunikációs témájú szadolgozatért: Fekete Balázs (Marketing MA szak, "Undor - Egy társadalmi marketing kampány és reklámkreatívjának tervezése, vizsgálata"; Szakszeminárium vezetője: Horváth Dóra, Cosovan Attila)


    2016/17/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • BA I. helyezett: Bessenyei Dávid (szakdolgozat címe: "A Soproni márka csomagolás designváltásának hatása a márkaértékre"; konzulens: Dr. Csepeti Ádám)
    • Msc I. helyezett: Szokol Mónika (szakdolgozat címe: "Társadalmi marketing a környezettudatos magatartásért"; konzulens: Dr. Mitev Ariel)
    • Különdíj a legjobb marketingkommunikáció témájú szakdolgozatért: Balog Viktória Krisztina (szakdolgozat címe: "Lejött a lélek, véleményvezérekkel való együttműködés egy saját gyártású videó terjesztése során"; konzulensek: Dr. Horváth Dóra - Dr. Cosovan Attila)
    • Hallgatói kiválóság díj:
      • Turizmus-menedzsment MA szak: Tari Ambrus
      • Turizmus-vendéglátás BA szak: I. helyezett: Volf Ildikó Fanni; II. helyezett: Meier Dávid; III. helyezett: Oszvald Xénia
      • Kereskedelem-marketing BA szak: I. helyezett: Tóth Kristóf Benjámin; II. helyezett: Kocsis Zita Brigitta; III. helyezett: Leiker Flóra
      • Marketing MA: I. helyezett: Csörögi Eszter Fruzsina; II. helyezett: Gazsi Tímea; III. helyezett: Mészáros Edina Blanka


    2015/16/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • I. helyezett: Kiss Virág Boglárka (MA Marketing szak; szakdolgozat címe: "Limitált szériás csomagolás - Hasznos, vagy szükséges plusz", szakszeminárium-vezető: Dr. Kolos Krisztina)
    • I. helyezett: Chornitzer Anna (BA Turizmus-vendéglátás szak; szakdolgozat címe: "Turizmus akadályok nélkül: A turisztikai szolgáltatások akadálymentesítésének vizsgálata Budapest kulturális turizmusán keresztül" (szakszeminárium-vezető: Dr. Forman Balázs)
    • A legjobb marketingkommunikációs témában írt szakdolgozat különdíja: Horváth Dóra (BA Kereskedelem és marketing szak; szakdolgozat címe: "Reklám és valóság viszonya. A tökéletesség és a realitás a pelenkázásban"; szakszeminárium-vezető: Dr. Csordás Tamás)

    2015/16/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • Szilvai Zsolt – MA képzés
    • Vincze Dávid – MA képzés
    • Boros Eszter – MA képzés
    • Bartók Botond – BA képzés
    • Peregi Roxána – BA képzés

    2014/15/2. (tavaszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • Mórocz Milán – MA képzés
    • Horeczki Noémi – MA képzés
    • Gaál Gerda – MA képzés
    • Jokkel Dóra – BA képzés
    • Futó Judit – BA képzés
    • Ferencz Kinga – MA képzés
    • Szabó Zsófia – BA képzés
    • Kiss Máté Tamás – BA képzés

    2014/15/1. (őszi) félévben megvédett szakdolgozatok:

    • Tölgyesi Kitti – MA képzés
    • Rudnay Lilla – MA képzés
    • Porzsolt Alíz – MA képzés
    • Gazsi Tímea – BA képzés
    • Molnár Tamás – MA képzés
    • Sáska Bernadett – angol MA képzés

    L'Oréal Brandstorm

    A verseny indul: évente, tavaszi félév


    A L'Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok, együtt dolgoznak kommunikációs ügynökséggel és kreatív kampányt terveznek. A hazai döntő nyertese képviseli hazánkat a nemzetközi döntőben, amely Párizsban a L’Oréal vezetői és reklámszakemberei előtt zajlik.

    Magyarország 2007 óta van jelen a versenyző országok sorában. A regionális döntőkben a Corvinus Egyetem hallgatói évről-évre remek eredményeket érnek el.

    A L'Oréal Brandstorm nemzetközi diákverseny 2016. május 19-i kelet-európai, pozsonyi döntőjén a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói ismét kiemelkedő eredményt értek el.
    A döntőbe jutott 6 csapat közül 2. helyezést ért el: Antal Dorina, Králik Dóra, Orbán Zsófia (BA, Kereskedelem és Marketing szakos hallgatók) (Felkészítő tanáruk: Dr. Ötvös Károly).
    A győztes csapat tagjai, akik hazánkat képviselték a 2016. júniusában, Párizsban megrendezésre kerülő világdöntőn: Czapovics László, Kocsis Anikó (Marketing MA), Polyák Frida (BA, Kereskedelem és Marketing szak) (Felkészítő tanáruk: Dr. Jenes Barbara).

    A L'Oréal Brandstorm nemzetközi verseny 2015. május 6-án, Pozsonyban megrendezésre került új, regionális döntőjében a versenyző 3 cseh és 2 magyar csapat közül a győztes csapat, amely hazánkat képviselte a 2015. júniusában Párizsban megrendezésre kerülő világdöntőn: Kubinyi Márton (Gazdálkodási és Menedzsment BA 3. évf.), Sölch Tamás, (Nemzetközi gazdálkodás BA 3. évf.), Tóth Gergely (Marketing MA 1. évf.). A másik magyar csapat, szintén corvinusos színekben 2. helyezést ért el: Béres Barbara (Marketing MA I. évf.), Dicső Inez Viktória (Marketing MA I. évf.), Horváth Eszter (Marketing MA I. évf.). A csapatok konzulens tanárai: Jenes Barbara, Ötvös Károly (Marketing és Média Intézet).

    A 2014-es L'Oréal Brandstorm versenyén az országos döntőben csapataink kiváló eredményt értek el, megszerezve az 1. és 3. helyeket: 1. helyezett: Czigle János, Hosszú Bea, Veress Dániel (Kereskedelem és Marketing/Gazdálkodásmenedzsment szak, 3. évf), ők képviselik hazánkat a párizsi nemzetközi döntőn. 3. helyen: Bucsi Karina, Gracia Dóra, Patai Noémi (Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf.). A csapatok konzulens tanárai: Ötvös Károly, Jenes Barbara (Marketing és Média Intézet).

    2013-ban szintén corvinusos kereskedelem és marketing szakos hallgató képviselte hazánkat Párizsban. A hazai döntőn első helyezést ért el: Brandioso - Bereczki Nóra, Futó Judit és Németh Dániel (Kereskedelem és Marketing szak, 2. évf.). Mindemellett a döntőben a legjobb öt közé összesen négy corvinusos csapat jutott be. A nyertes csapaton kívül: BrillAsia - Angyal Ivett, Somogyi Fanni, Ritter Zsófia (KM 2./3. évf.); Go, Go, Girls! - Cselényi Flóra, Hamza Emese, Kacskovics Dóra (KM 3.évf.); HairPro - Donkó Brigitta, Bagyinka Flóra, Jakab Zsuzsa (NG 2. évf.). Konzulens tanárok (Brandioso, Go,Go, Girls!, HairPro): Malota Erzsébet és Ötvös Károly.

    2012-ben is corvinusos csapat képviselhette Magyarországot a párizsi döntőn: Perger Júlia, Vág Stefánia és Somosi Dávid Áron hallgatóink.

           

    Országos Média Diákverseny

    A verseny indul: évente, őszi félév (október vége)


    Az Országos Média Diákverseny célja, hogy elősegítse az egyetemi és főiskolai hallgatók körében a kommunikációs stratégiai tervezés, azon belül a médiatervezés gyakorlati megismerését. A verseny egy valódi ügynökségi tenderhelyzetet szimulál. A fődíj egy féléves szakmai gyakorlat. A verseny írásbeli és szóbeli fordulóból áll. A nyertes csapat lehetőséget kap továbbá, hogy pályaművét bemutassa a versenyt követő a Médiapiac szakmai konferencián.

    2016-ban, a 17. Országos Média Diákverseny témakiírója az eMAG volt. A szóbeli döntőn 5 csapat - köztük 3 corvinusos - mérte össze tudását. A corvinusos csapatok végeztek az első három helyen. 1. helyezett: Budapest Beaneaters (Joó Dávid, Nagy Diána, Trepess Beatrix - KM szak, 3. évf.; Felkészítő tanár: Csordás Tamás); 2. helyezett: TFD Média (Csepi Diána, Kárpáti Tilla, Somogyi Fanni - KM szak, 3. évf.; Felkészítő tanár: Csordás Tamás); 3. helyezett: E-TERNITY (Izsvák Noémi, Schoblocher Fanni, Szűcs Dalma - KM szak, 3. évf.; Felkészítő tanár: Csordás Tamás)

    2016-ban, a 16. Országos Média Diákverseny témakiírója a Renault volt. A szóbeli döntőt a corvinusos Green Go csapat nyerte. A győztes csapat tagjai: Tamás Zsanett, Ilkó Lóránt és Vései Viktor (Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf). A felkészítő tanárok: Csordás Tamás és Markus-Kujbus Éva.

    2013-ban, a 13. Országos Média Diákverseny témakiírója a Kika volt. A szóbeli döntőt a corvinusos Trender's csapat nyerte (Bereczki Nóra, Szabó Zsófia, Németh Dániel - Kereskedelem és Marketing szak, 3. évf), felkészítő tanáraik Csordás Tamás, Dr. Malota Erzsébet, valamint dr. Kollin Ferencné voltak.

    2012-ben szintén corvinusos csapat nyert: Corvinus Média Klinika (Varga Fruzsina, Vígvári Dorottya, Siegler Bálint) - felkészítő tanár: Dr. Nyirő Nóra.



     

    Országos Piackutatási Diákverseny

    A verseny indul: évente, tavaszi félév (január eleje)


    2015 tavaszán immáron 6. éve került megrendezésre az Országos Piackutatási Diákverseny a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete és a Ringier Kiadó közös együttműködésében.

    2015-ben a feladatokat a Mercedes adta a fiataloknak. Összesen 22 csapat jelentkezett az OPDV-re 5 intézményből. nekik egy beugró feladatot kellett leadniuk, egy tíz slide-os prezentációt kellett készíteni a mikroautó-szegmensről, amely után 15 csapat (köztük 8 corvinusos) maradt versenyben. A verseny döntője április 16-17-én került megrendezésre. Első nap a Corvinus Egyetemen, második napon a Mediaworksnél kaptak feladatokat a diákok.
    A versenystruktúra legfőbb újítása volt 2015-ben, hogy a csapatok a kétfordulós, kétnapos döntő mindkét napján élőben végeztek aktív munkát, mozogtak Budapesten. Az első napon rövid, kreatív, helyszínen megoldandó kvalitatív és kvantitatív elemzési kérdéseket kaptak a csapatok. Ezeket négy piackutatással is foglalkozó cég – Századvég, NRC, Kutatópont, Gemius – készítette a diákoknak a Mercedes-Benz Hungária briefje alapján. A nap végén 4 csapat jutott be a második napi döntőbe.
    A második napon a döntőbe jutott csapatok egy kvalitatív kutatással fejezték be a versenyt, melyet az Ipsostól kaptak, míg a döntőbe nem jutott csapatok a piackutató cégek előadásait hallgathatták meg. A végső eredményhirdetés után egy kerekasztal beszélgetés zárta a programot, "Milyen munkavállalót keresnek a piackutatók?" címmel.
    A 2015-ös OPDV helyezettjei:

    • 1. B’N’B (BCE-GTK; csapattagok: Bartók Botond, Gőbel Nóra, Katócs Bálint)
    • 2. Surveytown (ELTE-TÁTK; tagok: Egeresi Fruzsina, Ilyés Virág, Rasztik Lilla)
    • 3. Szinergia (BCE-GTK; csapattagok: Gazsi Tímea, Kutasi Dóra, Rosenzweig Anna)
    • 4. Smarter than Ever (BCE-GTK; csapattagok: Riz Nikolett, Szabó Orsolya Katalin, Papp Laura)

    2014-ben a pályázat kiírója a Samsung volt, egy izgalmas és innovatív területtel, a Smart TV-k világával ismertette meg a versenyzőket. A verseny két fordulóban zajlott, az első fordulóban a kvalitatív kutatásra való alkalmasságukat mutatták be a csapatok, majd az elődöntőn legjobban teljesített 5 csapat jutott tovább a második fordulóba. A kvantitatív kutatás során a csapatok az OPDV-t támogató piackutatási vállalatok, az NRC, a GfK és a Ringier Kiadó jóvoltából valós online mintán dolgozhattak tovább. Jakab Áron a BellResearch képviseletében, Klenovszki János az NRC képviseletében, Máth András a Ringier Kiadótól, Nógrádi-Szabó Zoltánt az Ipsos képviseletében és Erős M. Attila a Samsungtól alkották a 2014-es zsűrit.
    A 2014.05.19-én zajlott döntőben a corvinusos NoSmartiesPlease csapat holtversenyben 3. helyezést ért el (csapattagok: Gazsi Tímea, Kozák Nóra, Kun Máté; felkészítő tanár: Dr. Jenes Barbara).

       

    Országos Városmarketing Verseny

    A verseny indul: évente, őszi félév (szeptember/október)


    A verseny célja, hogy lehetőséget teremtsen a felsőoktatásban régió- és településmarketinget tanuló, vagy az iránt érdeklődő hallgatók számára a megszerzett elméleti tudásuk gyakorlati hasznosítására, a településmarketinggel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberekkel való kapcsolatépítésre, a választott településük népszerűsítésére, a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozására, szakmai és baráti élmények szerzésére.

    A 2017-ben ötödik alkalommal megrendezésre került Országos Városmarketing Verseny 2017.12.01-i miskolci döntőjében tizenhárom csapat mérte össze tudását.
    A zsűri a legjobbnak a Budapesti Corvinus Egyetem "Urbs" nevű hallgatói csapatának smart-koncepcióját ítélte (Bolla Regina, Erdei Annamária, Szabó Emese; felkészítő tanár: Varga Ákos; téma: Balatonfűzfő).
    A második helyezett az ugyancsak a Corvinus hallgatóiból álló "Kedveskéim" csapat lett, emellett elhozta a Századvég és a SmartSolution Klaszter különdíját is (Gyurics Bernadett, Kirilla Fruzsina, Varga Virág; felkészítő tanár: Kolos Krisztina; téma: Paks).
    A Corvinus "KK" nevű hallgatói csapatának (Tóth Kristóf, Révész Kinga; felkészítő tanár: Zsótér Boglárka) koncepcióját a zsűri a 6. legjobbnak ítélte, "DBB" nevű csapatunk (Forgács Bálint, Nagy Diána, Trepess Beatrix; felkészítő tanár: Zsótér Boglárka) a 10. helyet szerezte meg.

    Az első Országos Városmarketing Versenyen, 2010-ben a corvinusos SiofokkalJobb csapat 2. helyezést ért el (Csanaki Tímea, Dalanics Sára, Jentetics Kinga; felkészítő tanár: Jenes Barbara)

     

    Egyéb versenyek, díjak

    • A Magyar Turizmus Zrt. "Az év turisztikai témájú szakdolgozata, 2013" pályázatán hallgatónk, Fodor Barbara (konzulens: Dr. Jenes Barbara) a mesterképzés kategóriában I. helyezést ért el.

Utolsó frissítés: 2018.11.14.