Május - 2015
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 23 24
25 26 27
28
29 30 31
szerda, 2015. május 13.
17:00 - Meghívó az Agrár Klub ösztöndíjas előadásaira
A K&H Csoport és az Agrár Európa Kft. meghívja az érdeklődőket az Agrár Klub soron következő rendezvényére. A "K&H a fenntartható agráriumért" ösztöndíjpályázat nyertesei mutatják ...
szerda, 2015. május 20.
10:00 - Meghívó Zeke Ildikó Csilla nyilvános PhD-védésére 20150520 10:00
A Budapesti Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Doktori Iskolája meghívja Önt Zekei Ildikó Csilla "Fagyasztott élelmiszer-emulziók stabilitásának vizsgálata" című PhD értekezéséne...
csütörtök, 2015. május 28.
15:00 - Meghívó Rácz Gábor nyilvános PhD-védésére 20150528 15:00
A Budapesti Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Doktori Iskolája meghívja Önt Rácz Gábor "Membrán és ozmotikus desztilláció élelmiszeripari és környezetvédelmi vonatkozásai " című...

A 2015/16-os tanév időbeosztása, Gazdálkodástudományi Kar, nappali /levelező munkarend

Tanév időbeosztás letölthető verzió

 

2015/16 őszi félév beosztása

Időszak/határidő

Esemény

08. 31 – 09. 20.

félévi bejelentkezés (regisztráció), tárgyfelvételi korrekciók elvégzése (BA képzések II-III. évf., MA képzések II. évf.)

09. 01.

első évfolyamosok beiratkozása: alapképzés nappali tagozat beosztás szerint
8.00 - 12.00-ig; és 13.00 - 16.30-ig

09. 02.

első évfolyamosok beiratkozása: alapképzés nappali tagozat beosztás szerint
8.00 - 12.00-ig; és 13.00 - 16.30-ig

09. 03.

első évfolyamosok beiratkozása: mesterképzés 8.00 - 12.00-ig;
Posztgraduális képzés 13.00 - 16.30-ig

09. 04.

első évfolyamosok beiratkozása: levelező képzés 13.00 - 16.30-ig

09. 01 – 09. 20.

regisztráció, tárgyfelvétel (I. évf.), szakonként a beiratkozás napján 17.00-tól

09. ??

tanévnyitó (a Rektori Hivatal a későbbiekben tájékoztat a tanévnyitó időpontjáról)

09. 14 – 12. 19.

szorgalmi időszak

11.02.; 16.00. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés alapszakos hallgatóknak a decemberi záróvizsga időszakra

11.09.; 16.00. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés, alapszakos hallgatóknak a decemberi záróvizsga időszakra HTJSZ alapján

11. 30.; 16.00. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés mester, gazdaságinformatika Bsc, posztgraduális képzéses hallgatóknak, februári záróvizsga időszakra

12. 07.; 16.00. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés, mester, gazdaságinformatika Bsc, posztgraduális képzéses hallgatóknak, februári záróvizsga időszakra HTJSZ alapján

12. 03 – 12. 07.; 12.00-ig

vizsgajelentkezés HALVEL kitöltők számára

12. 07 – 02. 01.; 12.01-től

őszi félévi vizsgákra jelentkezés

12. 07 – 12. 11. 

Záróvizsga időszak alap képzési szakos hallgatóknak (kivéve Gazdaságinformatika)

12. 14 – 12. 20.

tavaszi félévi tárgyfelvétel (BA képzések hallgatóinak)

12. 17 – 01. 14.

specializáció (szakirány) jelentkezés alap képzési szakokon

12. 21 – 01. 20

specializáció (szakirány) jelentkezés mester képzési szakokon

12. 12.  

keresztféléves mesterszakos írásbeli felvételi vizsga

12. 21 – 12. 23. 

vizsgaidőszak

01. 04 – 02. 02. 

vizsgaidőszak

01. 05 –  01. 08.

keresztféléves mester szóbeli vizsga időszaka

01. 06 – 01. 12.

tavaszi félévi tárgyfelvétel (MA képzések hallgatóinak)

 

 

2015/16 tavaszi félév beosztása

 

Időszak/határidő

Esemény

02. 03 – 02. 14.

félévi bejelentkezés (regisztráció), tárgyfelvételi korrekciók elvégzése

02. 08 – 05. 13.

szorgalmi időszak

02. 08 – 02. 19.

záróvizsga-időszak gazdaságinformatika alapszak, mester képzési szakok, posztgraduális képzések

03.18.

Gazdálkodástudományi Kar Diplomaátadó Ünnepi Tanácsülése

05. 17 – 06. 12.

specializáció (szakirány) jelentkezés alap/mester képzési szakokon

04. 28 – 05. 02.

vizsgajelentkezés HALVEL kitöltők számára

05. 02 – 06. 17.

tavaszi félévi vizsgákra jelentkezés

05. 02. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés alap, mester, posztgraduális képzéses hallgatóknak 

05. 09. (hétfő)

szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés, alap, mester, posztgraduális képzéses hallgatóknak HTJSZ alapján

05. 16 – 06. 18.

vizsgaidőszak

05. 16 – 06. 11.

vizsgaidőszak – záróvizsgázó hallgatóknak

05. 18 – 05. 19.

mesterszakos írásbeli felvételi vizsga

05. 30 – 06. 03.

mester szóbeli vizsga időszaka

05. 30 – 06. 05.

őszi félévi tárgyfelvétel

06. 20 – 06. 24.

záróvizsga-időszak (BA képzések hallgatói)

06. 20 – 07. 01.

záróvizsga-időszak (MA képzések hallgatói)

07. hó;  a pontos dátum még egyeztetés alatt

Gazdálkodástudományi Kar Diplomaátadó Ünnepi Tanácsülése

 

 

 

2014/2015. tanév TAVASZI félévének időbeosztása

 

2014/2015. tanév időbeosztása - letölthető változat

 

 

Időszak/határidő

Esemény

2015. január 30 - február 8.

Regisztráció, bejelentkezés, tárgyfelvétel (korrekció)

2015. január 30. (péntek)

I. éves keresztféléves mesterképzéses "hallgatók" beiratkoztatása

2015. február 2 - május 8.

Szorgalmi időszak

2015. február 2.

ELSŐ TANÍTÁSI NAP NAPPALI TAGOZATON

2015. február 9 - 13.

ZÁRÓVIZSGA időszak (Gazdaságinformatikus BSc)

2015. február 9 - 20.

ZÁRÓVIZSGA időszak (mesterképzések, szakirányú továbbképzések (minden tagozat)

2015. március 13.

DIPLOMAÁTADÓ ünnepség (dec., febr. végzettek részére)

2015. április 24 - 30.

Vizsgajelentkezés kezdete HALVEL kitöltők számára

2015. április 30.

Szakdolgozat leadása, záróvizsgára jelentkezés a JÚNIUS-JÚLIUSI záróvizsga-időszakra (minden képzés)

2015. április 30 - június 11.

Vizsgajelentkezés kezdete (tavaszi vizsgaidőszak)

2015. május 26 - június 1.

Őszi félévi tárgyfelvétel minden képzés és tagozat részére (2015/2016-os tanév)

2015. május 11 - június 12.

VIZSGAIDŐSZAK

2015. június 22 - június 26.

ZÁRÓVIZSGA időszak (ALAPKÉPZÉS)

2015. június 22 - július 3.

ZÁRÓVIZSGA időszak (MESTER- és szakirányú továbbképzések)

Vizsgaidőszaki tájékoztató

Tisztelt Hallgatók!

 

A 2014/2015. tanév tavaszi VIZSGAIDŐSZAK:

2015. május 11 - június 12.

 

Vizsgajelentkezés a NEPTUN-rendszerben:

2015. április 30 - június 11- délig.

 

A hallgató a választott vizsgaidőpontról legkésőbb 24 órával a vizsga megkezdését megelőzően lehet megváltoztatni. Kivételt képez ez alól a hétfői vizsganap, amikor is viagra usa legkésőbb 72 órával (péntek!) a vizsga megkezdését megelőzően lehet megváltoztatni a vizsgaidőpontot.

A vizsgára jelentkezéssel kapcsolatos problémákkal a tanszéki ügyintézőket keressék meg ügyfélfogadási időben!

 

1.     A vizsgára jelentkezni kizárólag a NEPTUN-rendszerben lehet a fent megjelölt időszakban.  

2.     A vizsga során a személyazonossági igazolvány, útlevél vagy más egyéb, a személyazonosság megállapítására alkalmas arcképes igazolvány alapján – például érvényes diákigazolvány, jogosítvány – a vizsgát lebonyolító/felügyelő oktató köteles ellenőrizni a hallgató személyazonosságát. A vizsgán nem vehet részt az a hallgató, aki nem tudja igazolni személyazonosságát. Továbbá a szóbeli vizsgára a hallgatónak magával kell vinnie az ún. kurzusteljesítési lapját.

3.     Szóbeli vizsgán az érdemjegyet (minősítést) – aláírással és dátummal ellátva – a vizsgáztató a vizsgalapon, valamint a kurzusteljesítési lapon rögzíti.

Kurzusteljesítési lapot minden hallgató a Neptunból tud nyomtatni: 

Tárgyak/Felvett kurzusok menüpontban az aktuális félév kiválasztása (2014/15/2) után a „Felvett kurzusok nyomtatása”. 

4.     A vizsga eredményét a vizsgáztató oktató legkésőbb a vizsgáztatás befejezését követő 3. munkanapig rögzíti a NEPTUN-rendszerben.

5.     A vizsgaeredmények Neptunban történő rögzítésének helyességét a vizsgaidőszak alatt is buy cialis online folyamatosan figyeljék, és eltérés esetén jelezzék az illetékes tanszéknek/oktatónak.

6.     A Tanulmányi OSZTÁLYNAK nincs jegybeírási jogosultsága. A hiányzó vagy hibás bejegyzések pótlásának, javításának egyetlen és kizárólagos lehetősége és fóruma az oktató és a hallgató közötti kommunikáció. 

 

Vizsgaidőszak zárása

1.     A hallgató a vizsgaidőszak lezárása után 14 napon belül – legkésőbb 2015. június 26. (péntek) – a Neptunból letölthető kifogás bejelentőlapon kifogással élhet a NEPTUN-rendszerben szereplő értékelésre vonatkozó adattal szemben a kurzusért (vizsgáért) felelős intézetvezetőnél/ tanszékvezetőnél.

 

2.     A kifogásolt értékelést a vizsgalap, a vizsgáztató által hitelesített kurzusteljesítési lap (ha van), ill. az írásbeli vizsga esetén a dolgozatra írt jegy alapján az intézetvezető nyolc (8) munkanapon belül, de legkésőbb 2015. július 8-ig (szerda) köteles elbírálni, és a kifogás jogossága esetén, jegymódosítási jogosultsága felhasználásával a szükséges módosítást a NEPTUN-rendszerben rögzíteni, valamint egyidejűleg a hallgatót Neptun-on keresztül értesíteni.

 

3.     A vizsgaeredmények kifogásolására rendelkezésre álló VÉGSŐ HATÁRIDŐ JOGVESZTŐ, amennyiben a hallgató nem él ezzel a lehetőséggel, később nem élhet kifogással az értékeléssel, ill. a bejegyzés, értékelés hiányával szemben. 

 

 Gazdasági ügyek:

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a költségtérítéssel vagy térítési, szolgáltatási díjjal tartozó hallgatók nem tudnak vizsgára jelentkezni addig, míg a tartozásukat ki nem egyenlítik az Egyetem felé.

 

EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK, HATÁRIDŐK:

1.     Szakváltási, szakirányváltási kérelmet a honlapról letölthető formanyomtatványon 2015. június 15-30. között lehet leadni a Tanulmányi Irodában. A szakváltás feltételeit a TVSZ 32. §-a tartalmazza, kérjük, figyelmesen olvassák át. 

 

2.     Őszi félévi tárgyfelvétel minden képzés és tagozat részére (2015/2016-os tanév): 2015. május 26 - június 1.

3. További fontos információ: célszerű a vizsgaidőszak kezdetekor a gyűjtőszámla egyenlegét pár ezer forinttal feltölteni! Így a későbbiekben elkerülhető az, hogy esetleges sikertelen vizsgák után (a 2. alkalom után minden alkalom fizetős!) rögtön be tudja fizetni a hallgató az adott UV díjat, és fog tudni jelentkezni a vizsgára.

A gyűjtőszámla feltöltése az alábbi módon történik:

Jogosult neve:                        Neptun gyűjtőszámla

Jogosult számlaszáma:           10032000-00282857-01120008

Közlemény rovat első sora:    NK-NEPTUNKÓD(szóköz)NÉV 

 

Külföldi számlaszámról a gyűjtőszámlára történő utaláshoz szükséges adatok: 

IBAN szám:                          HU93 1003 2000 0028 2857 0112 0008 

SWIFT (BIC) kód:               MANEHUHB

 

Fontos: a gyűjtőszámlára való átutalás még nem jelent tényleges befizetést, azt hallgatónak a tanulmányi rendszerben kell elvégeznie!

A tanulmányi rendszerbe az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot is buy viagra germany canadian meds igénybe vehet!

 

További fontos információk az átutalásról: https://neptun3r.web.uni-corvinus.hu/hallgatoi_2/common_controls/SaveFileDialog.aspx?Type=&id=288253236&Func=LoginDocumentations

 

Záróvizsgázós hallgatók: a hallgató addig nem bocsátható záróvizsgára, amíg pénzügyi tartozását nem rendezi!

 

A vizsgaidőszakra jó készülést és eredményes vizsgákat kívánunk!

 

 

Budapest, 2015. május 8.

 

 

Dékáni Hivatal Tanulmányi Iroda

 

2014/2015. tavaszi félévének záróvizsgával kapcsolatos tájékoztató

Kedves alap- és mesterképzésen végző hallgatók!

A 2014/2015. tavaszi félévének záróvizsgával és a szakdolgozat leadásával kapcsolatos tudnivalókat az alábbi letölthető dokumentumban találják.

1. Záróvizsga tájékoztató: 2014/2015. tavaszi félévének alap- és mesterképzésen végző hallgatók számára

2. Mellékletek doc

3. Nyilatkozat a szakdolgozat késedelmes leadásáról

Szakdolgozat (késedelmes) leadásának napja

Fizetendő díj

2015. május 4. hétfő

4.200 Ft

2015. május 5. kedd

8.400 Ft

2015. május 6. szerda

12.600 Ft

2015. május 7. csütörtök

16.800 Ft

2015. május 8. péntek

21.000 Ft

Sikeres készülést kíván a Tanulmányi Iroda

 

 

 

 

Tanévkezdési tájékoztató felsőbb éveseknek

 

2014/2015-ös tanév

II. (tavaszi) félévének időbeosztása

 

Bejelentkezés, REGISZTRÁCIÓ, tárgyfelvétel (módosítása):

2015. január 30 – február 8.

 

Bejelentkezés a NEPTUN-rendszerben: 2015. január 30-án 13 órától!

 

Szorgalmi időszak: 2015. február 2 – május 8.

Az első tanítási nap

nappali tagozaton: 2015. február 2.,

levelező tagozaton 2015. február 6.

 

A hallgatónak a bejelentkezési időszakban a Neptun rendszeren keresztül be kell jelentenie, hogy az adott félévben folytatja-e tanulmányait (aktív státusz) vagy hallgatói jogviszonyát szünetelteti (passzív státusz).

Amennyiben a hallgató aktív státuszt nyilatkozik és a képzési időszak megkezdését követő egy hónapon belül – legkésőbb 2015. március 14-ig – nem kéri tanulmányainak szünetelését, az adott félév aktív félévnek minősül akkor is, ha a hallgató nem vesz részt a foglalkozásokon és nem tesz eleget egyetlen tanulmányi követelménynek sem.

A hallgató az oktatási dékánhelyettestől – térítési díj fizetése mellett – kérelmezheti utólagos bejelentkezés engedélyezését vagy nyilatkozatának visszavonását, legkésőbb 2015. március 14-ig.

Automatikusan szünetel a hallgatói jogviszony, ha a hallgató az adott félévre a tanulmányai folytatásához szükséges bejelentkezést nem végzi el. Ebben az esetben adminisztrációs kötelezettség elmulasztása miatt meghatározott díjtétel kerül kiírásra.

Hallgatóijogviszony-igazolást csak a bejelentkezés után lehet kérni a Tanulmányi Osztályon, ügyfélfogadási időben.

 

Fontos figyelmeztetés! Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a hallgató köteles a nyilvántartott adataiban bekövetkezett változást haladéktalanul, de legkésőbb a változást követő 8. napon belül a hallgatói információs rendszeren keresztül bejelenteni, és egyúttal a Tanulmányi Osztályon az adatváltozást igazoló dokumentumot bemutatni. A hallgatóról nyilvántartott, általa módosítható adatok helyességéért és teljességéért minden esetben a hallgató felel!

 

 

fontosabb Tanulmányi határidők:

-               A TVSZ 19.§-a alapján a regisztrációs időszak lezárulta után a hallgató – indokolt esetben – írásban kérheti valamely tárgy törlését, ill. felvételét a szorgalmi időszak második hetének végéig, vagyis 2015. február 14-ig. A határidő jogvesztő!

-               A kedvezményes tanulmányi rend leadási határideje: 2015. február 21.

-               Tantárgyi felmentés, kreditelismerés iránti kérelmek leadási határideje: 2015. február 14.

A kérelmeket a Neptun Tanulmányi Rendszeren keresztül kell benyújtani, a TVSZ-ben előírt mellékletekkel együtt.

 

KÖLTSÉGTÉRÍTÉS/ÖNKÖLTSÉG FIZETÉSÉNEK RENDJE

 

A 2014/2015. tanév tavaszifélévére történő bejelentkezés feltétele a költségtérítési díj, ill. ha korábbi tartozása van, akkor a tartozásainak rendezése.

 

A KÖLTSÉGTÉRÍTÉSI DÍJ/ÖNKÖLTSÉG BEFIZETÉSÉNEK HATÁRIDEJE:

2015. január 27.

 

FIGYELEM! Ameddig a Hallgató a térítési díjfizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Neptun rendszerben sem a beiratkozást, sem egyéb adminisztratív teendőket nem tudja elvégezni és az ebből fakadó mulasztási díjakat is cost of cialis köteles megfizetni.

 

Részletfizetés, Diákhitel feltételeiről

  • a 2012/2013. tanévtől hallgatói jogviszonyt létesített hallgatók a BCE honlapján a Gólyáknak menüpontban tudnak tájékozódni.
  • A 2012. februárban, ill. azt megelőzően felvett hallgatók költségtérítési díj befizetésének rendjéről a 1/2015. számú Dékáni utasítás rendelkezik, amit a Kar honlapján a Hallgatóknak / Tanév rendje menüpontban tudnak elérni.

 

A 2014/2015. tanévtől kezdődően a Karon a Diákhitel ügyintézéssel kapcsolatos kérdéseiket kizárólag

Berecz Tünde szakmaigyakorlati előadónál intézhetik ügyfélfogadási időben:

I. emelet 158. szoba

Ügyfélfogadás:

  • hétfő, szerda 13.00-16.00,
  • kedd, csütörtök 9.00-12.00
  • pénteken nincs ügyfélfogadás

 

 

ÁLLAMILAG TÁMOGATOTT FÉLÉVEK SZÁMÍTÁSA

Amennyiben a Hallgató elhasználta az államilag támogatott féléveit (12 félév), erről nyilatkoznia kell – és a más felsőoktatási intézményben elhasznált félévekről szóló igazolás bemutatásával – a Tanulmányi Osztályon 2015. január 27-ig.

Amennyiben a Hallgató a nyilatkozati kötelezettségének nem tesz eleget és a Tanulmányi Osztály a félév ellenőrzésekkor tárja fel a pénzügyi státus módosításának szükségességét, akkor a költségtérítési díj a tény megállapítását követően haladéktalanul kiírásra kerül.

 

A nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény által egy személy részére biztosított 12 államilag támogatott/állami ösztöndíjas félévek felhasználásának, számolásának módjáról tájékozódhatnak a Kar honlapján a Hallgatóknak/Kérvények menüpontban elérhető „A támogatott félévék számításának alapjai a FIR-ben” hallgatói útmutató c. kiadványból.

 

A Felsőoktatási Információs Rendszerben központi nyilvántartásában tárolt hallgatói adatok (a felsőoktatási tanulmányok során elhasznált és hátralévő félévek száma) hozzáférhetők és ellenőrizhetők – megfelelő azonosítás után – a Magyarország.hu Ügyfélkapu szolgáltatás segítségével (https://ugyintezes.magyarorszag.hu/szolgaltatasok/fir.html).

 

 VIZSGAIDŐSZAKKAL KAPCSOLATOS ELŐZETES TUDNIVALÓK:

·         Vizsgaidőszak: 2015. május 11 – 2015. június 12.

·         Vizsgajelentkezés kezdete: 2015. április 30, vége: 2015. június 11.

·         Záróvizsgák időpontja

a.       Alapképzésben 2015. június 22 június 26.

b.      Mester- és szakirányú továbbképzéseken, 2015. június 22 július 3.

·         Záróvizsgára jelentkezés és a szakdolgozat leadásának határideje:

a.       Alapképzésben 2015. április 30.

b.      Mester: 2015. április 30.

·         2015/2016. tanév őszi félévének előzetes tantárgyfelvételi időszaka:

alap és  mesterképzésen  2015. május 26 – június 1.

 

További információk: A gazdalkodastudomany.uni-corvinus.hu, Hallgatóknak c. menüpontban.

 

Budapest, 2015. január 20.

 

Dékáni Hivatal Tanulmányi Iroda

 

 

 

Dékáni utasítás

 

Az 1/2015. számú Dékáni Utasítás a 2012. februárban és azt megelőzően felvett hallgatók költségtérítési díj befizetésének rendjét tartalmazza a 2014/2015. tanév tavaszi félévére vonatkozóan. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák át és a határidőket tartsák be!

 

A 2/2015. számú Dékáni utasítás a szakirányú továbbképzésben résztvevő hallgatók költségtérítési díj befizetésének rendjét tartalmazza a 2014/2015. tanév tavaszi félévére vonatkozóan. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák át és a határidőket tartsák be!

Demonstrátori pályázat 2014/2015. tanév tavaszi félévére

Kedves Hallgatók!

A 2014/2015. tanév tavaszi félévére kiírt demonstrátori pályázatot az alábbi letölthető dokumentumban olvashatják.

Demonstrator1 Demonstrator2

A pályázat mellékletei

A pályázatot nyomtatott formában 2014. december 19-én 10 óráig adhatják le a Dékáni Hivatal 197. irodájában.

Ezzel párhuzamosan azonban az érintett tanszék részére elektronikusan is compare prices cialis meg kell küldeni a pályázati anyagot!

A hiányosan vagy határidő után leadott pályázatok elutasításra kerülnek!

Tanulmányi Iroda

Utolsó frissítés: 2015.05.20.