Január - 2019
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Gazdálkodástudományi Kar Tanulmányi Iroda nyitva tartásának változása - 2018.12.14

Kedves Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, 2018. december  14.-én pénteken a Mesterszakos írásbeli felvételi vizsgák megszervezése miatt a Tanulmányi Iroda ZÁRVA tart!

2018.december 17-én délutáni nyitvatartással várjuk önöket 13 órától 16 óráig.

Egyúttal felhívjuk szíves figyelmüket 2018. december 18-tól a vizsgaidőszaki ügyfélfogadási

rendben várjuk önöket.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy 2019. január 4-én az alapképzési szakok Nyílt Napi

rendezvénye miatt az ügyfélfogadás szintén elmarad.

 

Üdvözlettel,

A Tanulmányi Iroda munkatársai

A Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

Tanulmányi ügyintézők - mesterszakos és hagyományos (nappali tagozatos) képzéseinken

Csizmazia Ildikó
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5276, Fax: 482-5426
E-mail:
ildiko.csizmazia(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Gazdaságinformatikus (MSc) szak

Pénzügy (MSc) szak

Számvitel (MSc) szak


Cserna Szilvia
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5110
E-mail: szilvia.cserna(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Marketing (MSc) szak

Vállalkozásfejlesztés (MSc) szak

Turizmus menedzsment (MSc) szak

 

Marton Tamásné
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 181.
Telefon: 482-5011, Fax: 482-5426
E-mail: monika.marton(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Logisztikai menedzsment (MSc) szak

Vezetés és szervezés (MSc) szak

Vidékfejlesztési agrármérnök (MSc) szak

Hagyományos egyetemi képzések

 

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2018.12.01.