Március - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28 29 30 31  

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Üdvözöljük az Informatikai Szolgáltató Központ Ügyfélszolgálatának honlapján!

Ügyfélfogadási idő: 

Hétfő: 09:00-15:00

Kedd: 09:00-15:00

Szerda: 09:00-15:00

Csütörtök: 09:00-15:00

Péntek:09:00-13:30

 

Helyszín: Sóház épület (Fővám tér 13-15.) fszt. 15.

e-mail elérhetőség:ugyfelszolgalat(kukac)uni-corvinus(pont)hu

Telefonos elérhetőség: 06 1 482 7501

 

Szolgáltatások és a hozzájuk tartozó igénylő lapok Dolgozók részére

CUSMAN felhasználói azonosítóval kapcsolatos ügyintézés

A CUSMAN rendszer (Központi Felhasználói Adminisztrációs rendszer) célja, hogy az informatikai szolgáltatásokat egy felületen lehessen kezelni. A különböző szolgáltatások eléréséhez egyetlen azonosító-jelszó páros tartozik.

  • A szolgáltatás igényléséhez szükséges kitölteni a szolgáltatás igénylő dokumentumot, jelölve rajta, hogy "Új igény ". A már meglévő azonosítóhoz kapcsolódó módosítási kérést szintén a szolgáltatás igénylő dokumentumon szükséges jelezni, bejelölve rajta, hogy "Módosítás". Módosítás kérhető érvényességi idő hosszabbításában Vendégek esetén, vagy további jogosultságok igénylése vagy elvétele. A dokumentum letöltéshez kérjük, kattintson ide.
  • Dolgozó cusman azonosító igénylése PHD oktatók számára: dolgozói cusman azonosítót szükséges igényelni, amelyen jelölve van, hogy "PHD", valamint a Neptun kód, mert azt hozzárendeljük az új azonosítóhoz. Szükséges a Szolgáltatás-igénylőlap mellé kitölteni a PHD nyilatkozatot is. Ebben az igénylő tudomásul veszi, hogy a CUSMAN azonosítójának létrehozása miatt törlésre kerül a Hallgatói azonosítója és elvégezte szükség esetén a mentést az ahhoz tartozó levelezésében és saját tárhelyén.
    • Szolgáltatásigénylő lap letöltése itt
    • PHD nyilatkozat letöltése itt
  • Közös könyvtár Új közös könyvtár igényléséhez szükséges dokumentum. Kérjük kattintson ide

  • Cusman azonosító hosszabbítása indokolt esetekben:kilépő Alkalmazottak esetén felmerülhet, hogy egyes informatikai jogosultságokat a kilépést követően is szeretnének megtartani. Az Informatikai Szolgáltató Központ meghatározott időszakra (legfeljebb 1 év) indokolt esetben engedélyezheti a további használatot. A kitöltött és megfelelő aláírásokkal, pecséttel ellátott dokumentumot az Irodánkba szükséges eljuttatni. Amennyiben a megjelölt időszakot követően is szükséges egyes jogosultságok használata, évente újra hosszabbítható. A dokumentum letöltéséhez kérjük kattintson ide.

A kitöltést követően a kijelölt aláírásokkal és pecséttel ellátott igénylő dokumentumokat az Ügyfélszolgálatunkra várjuk: Sóház fszt. 15.

Új domain név igénylés

Az igénylap letöltéséért kérjük kattintson ide.

A kitöltést követően a kijelölt aláírásokkal és pecséttel ellátott igénylő dokumentumot Ügyfélszolgálatunkra várjuk: Sóház fszt. 15.

 

CUSMAN ügyintézés Hallgatók esetén

A Budapesti Corvinus Egyetem informatikai rendszereinek (informatikai laborok, egyetemi email, portál, e-learning rendszerek, stb.) használatához központi felhasználói azonosító (CUSMAN Kód) és jelszó szükséges.

Hallgatók esetében a NEPTUN kód és a CUSMAN kód gyakorlatilag azonos (csak a NEPTUN kód nagybetűkből áll a CUSMAN kód pedig végig kis betű).

A Hallgatóknak nem szükséges CUSMAN azonosítót igényelni, mert a NEPTUN rendszerből automatikusan kerülnek át az adataik, de ahhoz, hogy használni tudják az ehhez kapcsolódó felületeket először szükséges megadniuk a kezdeti jelszavukat az alábbi linken keresztül:

CUSMAN rendszer kezdeti jelszó megadása

Hallgatói CUSMAN ügyintézés:új jelszó igénylése, VPN igénylés

A WIFI használatához nincs szükséges VPN-re: a CORNET-EAP hálózatot kiválasztva a CUSMAN azonosító és jelszó beírását követően már működik az internetelérés.

CUSMAN felhasználókezelés

A CUSMAN felhasználói felület az alábbi linkre kattintva érhető el.

A felületre belépve lehetséges a jelszóváltoztatás.

Jelszó probléma esetén (sikertelen belépés, elfelejtett jelszó stb.) személyesen szükséges befáradni Ügyfélszolgálati Irodánkba.

A felhasználói felületen megtekinthetőek az azonosítóhoz tartozó informatikai jogosultságok, személyes adatok. Az egyetemi e-mail címekhez lehetőség van egyénileg beállítani e-mail továbbítási címet.

CUSMAN - GY.I.K.

A CUSMAN rendszerrel kapcsolatos gyakran felmerülő kérdések - és válaszok - megtekintéséhez kérjük, kattintson ide.

Mobiltelefon flotta ügyintézés az Egyetem Közalkalmazottai részére

A mobiltelefon flottával kapcsolatos információkért, a belépés menetéért, dokumentumok letöltéséért kérjük kattintson ide.

Ügyfélszolgálatunk végzi a technikai kapcsolattartást a Szolgáltatóval:

  • számlázási adatok módosítása
  • az előfizetéshez tartozó internetcsomagok módosítása igény szerint (amennyiben nem számlazárástól kérjük az internetcsomag módosítását, a teljes havidíjak kerülnek kiszámlázásra)
  • számla reklamációk kezelése
  • reklamációk kezelése
  • elektronikus számla beállíttatása. Kérjük kattintson ide.
  • Roaming csomagok beállíttatása külföldi utazások esetén. A lehetőségek megtekintéséhez, kérjük kattintson ide. A kiválasztott napi/hetijegy igényt kérjük, e-mailben legyenek kedvesek elküldeni, megjelölve az érintett telefonszámot és, hogy mikortól legyen aktív a szolgáltatás.

Változás a Roaming díjakban az 1-es díjzóna (Európai Unió) esetében 2016. április 30-tól. A változásokkal kapcsolatos információk megtekintéséhez kérjük, kattintson ide.

A szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket valamint a módosítási kéréseket minden esetben az ugyfelszolgalat(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címen szükséges írásban jelezni.

Minden jelzés esetén kérjük, hogy az e-mailben kerüljön feltüntetésre az a flottás telefonszám, amellyel kapcsolatban az ügyintézés történik.

Vezetékes telefon szolgáltatás

A vezetékes telefonszolgáltatással kapcsolatos információkért kérjük, kattintson ide.

Kilépő dolgozó elszámolási lapjával kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi elszámolási tárgyakkal kapcsolatos aláírásokat az Ügyfélszolgálat adja:

  • Egyetemi Telefonkönyvből való törlés: kérjük a Kolléga nevéhez tartozó mellék feltüntetését.
  • Telefonkód visszaszolgáltatás
  • E-mail cím törlése (ténylegesen az egész CUSMAN rendszert érinti): kilépő Alkalmazottak esetén felmerülhet, hogy egyes informatikai jogosultságokat a kilépést követően is szeretnének megtartani. Az Informatikai Szolgáltató Központ meghatározott időszakra (legfeljebb 1 év) indokolt esetben engedélyezheti a további használatot. A kitöltött és megfelelő aláírásokkal, pecséttel ellátott dokumentumot az Irodánkba szükséges eljuttatni. Amennyiben a megjelölt időszakot követően is szükséges egyes jogosultságok használata, évente újra hosszabbítható. A dokumentum letöltéséhez kérjük kattintson ide.
  • Egyetemi mobiltelefon flotta csatlakozás: Amennyiben nem volt az egyetemi flotta tagja a kilépő dolgozó, nincs további teendő az aláírásért.

Az Egyetem közalkalmazottai esetén, akik önként csatlakoztak a flottához: a flottából való kilépés intézése a kilépő feladata. Ahhoz, hogy a Telenornál eljárhasson a flottából való kilépés ügyében, szüksége van az Egyetem által kiállított lemondó nyilatkozatra, melyet az ISzK állít ki. Ennek birtokában bármely Telenor üzletben intézheti a flottából való kilépését, valamint elintézheti az esetleges számhordozást is. Amennyiben megtörtént a kilépés a flottából, az Ügyfélszolgálat aláírja a körbejáró dokumentumon a flottát érintő részt.Ha 30 nap múlva sem hagyta el a flottát, az ISzK kezdeményezi a Telenornál a telefonszám megszüntetését.

Egyetemi kerettel rendelkező Kollégák kilépése esetén az ügyintézés menete: amennyiben a telefonszámot szeretné megtartani a Kilépő ugyanaz az eljárási rend, mint az önként csatlakozott flottatagok kilépése esetében. Ha a telefonszámot nem szeretné megtartani a kilépő dolgozó, minden esetben a Kötelezettségvállalónak szükséges nyilatkoznia, hogy mit szeretnének a továbbiakban:

o   Telefonszán megszüntetése: A Kötelezettségvállalónak írásban szükséges jelezni az Ügyfélszolgálat felé. A Kapcsolattartó jelzését követően 8 nap múlva történik a szám megszüntetése a Szolgáltatónál.

o   Előfizetés átadása másik Kolléga felé: Szükséges kitölteni az Egyetemi kerettel rendelkező kollégák esetén használatban lévő csatlakozási dokumentumot, feltüntetve, hogy „Meglévő telefonszám” átadásáról van szó. Ezen a dokumentumon szerepelnek az új használó adatai is. A kitöltött, pecséttel ellátott dokumentumot szükséges pénzügyileg is ellenjegyeztetni, ha módosítás történik a kerettel kapcsolatban annak is szerepelnie szükséges. 

  • Névre szóló számítógép áthelyezése más névre vagy leadása: az ISZK nyilatkozatának leadása után kerül aláírásra (a megjelölt aláírásokkal és pecséttel ellátott dokumentum esetén).

Utolsó frissítés: 2017.01.23.