December - 2018
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

CUSMAN felhasználói azonosítóval kapcsolatos ügyintézés

A CUSMAN rendszer (Központi Felhasználói Adminisztrációs rendszer) célja, hogy az informatikai szolgáltatásokat egy felületen lehessen kezelni. A különböző szolgáltatások eléréséhez egyetlen azonosító-jelszó páros tartozik.

Az eÜgyfélszolgálat keretein belül van lehetőség új CUSMAN felhasználói azonosító és új Közös tár igénylésére.

 

CUSMAN ügyintézés Hallgatók esetén

A Budapesti Corvinus Egyetem informatikai rendszereinek (informatikai laborok, egyetemi email, portál, e-learning rendszerek, stb.) használatához központi felhasználói azonosító (CUSMAN Kód) és jelszó szükséges.

Hallgatók esetében a NEPTUN kód és a CUSMAN kód gyakorlatilag azonos (csak a NEPTUN kód nagybetűkből áll a CUSMAN kód pedig végig kis betű).

A Hallgatóknak nem szükséges CUSMAN azonosítót igényelni, mert a NEPTUN rendszerből automatikusan kerülnek át az adataik, de ahhoz, hogy használni tudják az ehhez kapcsolódó felületeket először szükséges megadniuk a kezdeti jelszavukat az alábbi linken keresztül:

CUSMAN oldal

Hallgatói CUSMAN ügyintézés:új jelszó igénylése

A WIFI használatához nincs szükséges VPN-re: a CORNET-EAP hálózatot kiválasztva a CUSMAN azonosító és jelszó beírását követően már működik az internetelérés.

CUSMAN felhasználókezelés

A CUSMAN felhasználói felület az alábbi linkre kattintva érhető el.

A felületre belépve lehetséges a jelszóváltoztatás.

Jelszó probléma esetén (sikertelen belépés, elfelejtett jelszó stb.) személyesen szükséges befáradni Ügyfélszolgálati Irodánkba.

A felhasználói felületen megtekinthetőek az azonosítóhoz tartozó informatikai jogosultságok, személyes adatok. Az egyetemi e-mail címekhez lehetőség van egyénileg beállítani e-mail továbbítási címet.

CUSMAN - GY.I.K.

A CUSMAN rendszerrel kapcsolatos gyakran felmerülő kérdések - és válaszok: GY.I.K.

Kilépő dolgozó elszámolási lapjával kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi elszámolási tárgyakkal kapcsolatos aláírásokat az Ügyfélszolgálat adja:

A kilépő dolgozó elszámolási lapjának melléklete az Informatikai Szolgáltató Központ Nyilatkozata. Ezen szükséges feltüntetni a Kilépő informatikai eszközeit és rendelkezni az e-mail címről:

Informatikai Szolgáltató Központ nyilatkozata ("Nyilatkozat kilépő dolgozó nevére szóló informatikai eszköz áthelyezése más nevére vagy leadása" - kézzel tölthető ki

Informatikai Szolgáltató Központ nyilatkozata ("Nyilatkozat kilépő dolgozó nevére szóló informatikai eszköz áthelyezése más nevére vagy leadása" - géppel tölthető ki

Utolsó frissítés: 2018.11.30.