Augusztus - 2017
H K S C P S V
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Informatikai beszerzések, nyomtatók/fénymásolók bérlések

Az informatikai beszerzés törvényileg szabályozott, központosított közbeszerzés alá tartozik. Minden eszköz és szoftver (amely nevesítve van), csak a Miniszterelnöki Hivatal Közbeszerzési Igazgatósága által lebonyolított közbeszerzési eljárások alapján kijelölt szállítóktól szerezhetők be. A Gazdasági Főigazgató által kiadott beszerzési szabályzat az informatikai beszerzéseket az ISZK szakmai jóváhagyásához köti. Természetesen vállaljuk a központosított közbeszerzés alá nem tartozó eszközök beszerzését is, amennyiben a szervezeti egység igényli.

Segíthetünk?

Technikai és adminisztratív jellegű kérdésekkel kapcsolatban kérjük az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre írjon levelet.

Az informatikai beszerzés folyamata


1. A beszerzési igény esetén a szervezeti egység kitölt egy előzetes fedezetvizsgálat űrlapot. Abban az esetben, ha sürgős beszerzésről van szó, és a rendelés az ISZK raktárkészletéből kielégíthető, elegendő egy megrendelő-átterhelő nyomtatványt kitölteni (előtt feltétlenül egyeztessen az ISZK-val). A beszerezhető informatikai eszközök listája honlapunkon, a következő bekezdésben megtalálható. A választás előtt érdemes kollégáinkkal konzultálni, hogy a listában szereplő eszközök, tartozékok közül melyik felel meg az elvégzendő feladatnak, melyre az informatikai eszközt beszerzik.

A beszerezhető eszközök táblázatban az eszközök, tartozékok bruttó ára is megtalálható. (A bruttó ár tartalmazza az ÁFÁ-t és a közbeszerzési díjat is.) Kérjük minden esetben a bruttó árat tüntessék fel az előzetes fedezetvizsgálat megfelelő oszlopába, figyelembe véve azt, hogy dologi keretből a jelenleg érvényben lévő jogszabályok a legfeljebb nettó 200 000 Ft/db összegű informatikai eszközök beszerzését engedélyezi. Ettől csak az EU-s pályázati vagy OTKA forrásból finanszírozott beszerzések kivételek.

2. A keret felett rendelkező vezető aláírja, majd belső postával átküldi az ISZK-ba.

3. Ha a megrendelés szakmailag megfelelő, az ISZK elkészíti a rendelést kísérő papírokat, és előkészíti a pénzügyi nyilvántartásba vételt.

4. A nyomtatványt pénzügyi ellenjegyzésre és kötelezettségvállalásra átkerül a Pénzügyi Irodára.

5. Visszaérkezés után megtörténik a tényleges rendelés, melyet a közbeszerzési partnernek 30 nap alatt kell teljesítenie.

6. A szállító által leszállított informatikai eszközt leltárba vesszük, az installálást elvégezzük, majd a megrendelővel történt egyeztetést követően megszervezzük a szállítást.

7. Az eszköz megérkezéséről a Pénzügyi Iroda a megrendelő szervezeti egységnek teljesítés igazolást küld aláírásra, s ennek visszaérkezése után utal a szállítónak.

Szoftverek beszerzése

Kérjük az alábbi információkat küldje el az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre:

  • Beszerzendő szoftver neve,
  • verziója,
  • beszerzendő példányszám, 
  • egyetemi tartományban lévő vagy otthoni számítógépre telepítendő a szoftver,
    • egyetemi számítógép esetében a számítógép SZA száma,
    • otthoni gép esetében annak megerősítése, hogy annak szoftver és hardver környezetében a beszerzendő szoftver futtatható.

Beszerezhető informatikai eszközök listái

Teljes listák
(részletes specifikációk)

Dologi keretből beszerezhető eszközök
(főbb paraméterek alapján  összehasonlítható táblázat)

1. Asztali számítógépek (monitor nélkül)

Táblázatos formában

2. Nyomtatók, szkennerek, fénymásolók

3. Projektorok

Táblázatos formában         

4. Laptopok

Táblázatos formában

5. Tabletek

6. Monitorok

Táblázatos formában

Egyéb

Utolsó frissítés: 2017.06.12.