Október - 2017
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

Jelenleg a KEF-es szerződés lejárt, ilyen konstrukcióba eszköz nem rendelhető!

Milyen eszközök közül lehet választani?


Ricoh SP 4510SF faxmodemmel


Ricoh MP 2001SP


Ricoh MP 2001SP Faxmodemmel


Ricoh MP 5054SP

Nyomtatási/másolási sebesség

40 oldal/perc

20 oldal/perc

20 oldal/perc

50 oldal/perc

Színes nyomtatás/másolás

nem

nem

nem

nem

Max. papírméret

A4

A3

A3

A3

Másolás

igen

igen

igen

igen

Másolási felbontás

600 dpi

600 dpi

600 dpi

600 dpi

Nyomtatási felbontás

1200 x 1200 dpi

600 dpi

600 dpi

1200 x 1200 dpi

Kétoldalas nyomtatás/másolás

igen

igen

igen

igen

Szkennelés

E-mail, hálózati mappa, USB

E-mail, hálózati mappa, USB

E-mail, hálózati mappa, USB

E-mail, hálózati mappa, USB

Szkennelési fájlformátumok

TIFF, JPEG, PDF, PDF/A

TIFF, JPEG, PDF, PDF/A

TIFF, JPEG, PDF, PDF/A

TIFF, JPEG, PDF, PDF/A, kereshető PDF

Beolvasási sebesség (fekete-fehér vagy színes)

Maximum 30 eredeti percenként

Maximum 50 eredeti percenként

Maximum 50 eredeti percenként

Maximum 80 eredeti percenként

Fax

igen

nem

igen

igen

Felső lapadagoló (másoláshoz, szkenneléshez)

50 lap

100 lap

100 lap

100 lap

Felső lapadagoló - kétoldalast kezel-e

igen

igen

igen

igen

Papírtálca kapacitása*
(papírtálca + kézi lapadagoló)

500 + 100 lap

250 + 100 lap

250 + 100 lap

2x550 + 100 lap

Havi javasolt max. terhelés

10 000 A4 nyomat/hó

10 000 A4 nyomat/hó

10 000 A4 nyomat/hó

50 000 nyomat/hó

Méretek (Sz x Mé x Ma):

419 x 427 x 484 mm

587 x 568 x 460 mm

587 x 568 x 460 mm

587 x 680 x 963 mm

Eszköz bérleti díja (bruttó):

4 198 Ft/hó

6 739 Ft/hó

8 008 Ft/hó

41 501 Ft/hó

TÜSZ

5,09 Ft/lap

3,62 Ft/lap

3,62 Ft/lap

2,15 Ft/lap

 

* Egyszer csak egy méretű papírt (A3 vagy A4) helyezhető a papírtálcába, kivéve a MP 5054SP modell, itt a két tálcába miatt kétféle papírt is tud kezelni automatikusan.

Mennyi idő alatt kapjuk meg az eszközt?

A jóváhagyott előzetes fedezetvizsgálat után rendeljük meg az eszközt. A cég 2 héten belül kiszállítja és beüzemeli a készüléket.

Hogyan rendeljem meg?

Ehhez is a előzetes fedezetvizsgálati nyomtatványt kell kitölteni.

A beszerzendő termék leíráshoz írja be pontosan melyik típust választotta, és a TÜSZ díj miatt egy előzetes becslést a korábbi évek tapasztalatai alapján, hogy havonta hány oldalt fognak nyomtatni. Az oldalszámmal csak a pénzügyi keret foglalásához kell, kötelezettséggel nem jár, ezt a számot nem is kommunikáljuk a cég felé.

Pl. Ricoh SP 4510SF bérlése (1500 oldal/hó)

Amikor megrendeljük, meg kell adnunk egy kapcsolattartót ezért kérjük töltsek ki a
Az eszköz felhasználója (az itt megadott embert adjuk meg kapcsolattartónak, név és telefonszám)
Szállítási cím mezőket is (ide fogja a cég kiszállítani a berendezést, pontos szobaszám)

Milyen egyéb költségeink lehetnek még?

A szervezeti egységnek csak a papírt kell biztosítania.

Mit takar a TÜSZ díj?

Teljes körű üzemeltetési szerződés keretén belül a fent bérelt eszközök esetében Szállító biztosítja:
- az eszközök folyamatos üzemelését, ennek keretén belül:
- javítás
- toner ellátás
-  karbantartás, tisztítás
-  meghibásodás esetén 4 órán belül a hibajavítás megkezdését

48 órán belül el nem hárított meghibásodás esetén csereeszköz biztosítását, mely legfeljebb eggyel alacsonyabb kategóriájú lehet.

Hogyan kell jelezni ha kezd kifogyni a toner?

Az eszközök kommunikálnak az üzemeltető rendszereikkel. Ennek keretén belül jelzik a gépek a szerviz igényüket (pl.: toner) ezt külön nem kell bejelentieni.

Ennyi pénztől kétévente vehetek új fénymásolót!

Nem mindegy milyen készülékeket hasonlítunk össze!

Egy konkrét példa:

A közbeszerzésben beszerezhető a Xerox WorkCentre  5330 (441.716,- Ft), ami hasonló kapacitású mint a Ricoh SP 4510SF faxmodemmel havi 4.198,- Ft, így a bérleti díjból 8 év alatt érjük el a másik eszköz árát.
Ricoh MP 2001SP havi 6.739,- Ft, így a bérleti díjból 5 és fél év alatt érjük el a másik eszköz árát.

Ezek a bérleti idők majdnem megközelíti a készülék életciklusának végét, ez általában 8-10 év!
Ha a gyártó nem biztosít alkatrészt, az eszköz meghibásodás esetén nem javítható tovább.

TÜSZ díj egy részét eddig is kifizették a tonerre és ha volt karbantartási szerződés az eszközre.
Valamint a javítások költsége, ami kb. esetenként 60.000 - 100.000,- Ft, jósesetben évente egyszer.

A bérleti díjat mindig kell fizetni valóban, tehát az olyan megoldással nem lehet spórolni, hogy most nincs pénzünk nem javíttatjuk meg a fénymásolót.

Utolsó frissítés: 2016.10.03.