Október - 2017
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
24 25 26 27 28 29
30 31  

Az Informatikai Szolgáltató Központ szolgáltatásai

A Corvinus Egyetem hallgatói számára nyújtott szolgáltatások

A hallgatók által közvetlenül használható számítógépes laborok a Sóház első és második emeletén találhatók. Használatukra jogosultak a Corvinus Egyetemre beiratkozott, érvényes diákigazolvánnyal rendelkező hallgatók. A Sóházban lévő termekben (116-119 és 217-220) órarendi órák vannak, egyébként a nyitva tartás ideje alatt (H - P: 08.00- 21.15 óra) szabadon használhatják a hallgatók. Az órarendi terhelések és az eseti korlátozások (tanfolyam, vizsga, karbantartás) a termek bejáratánál olvashatók.

A használat előfeltétele: felhasználói azonosító és jelszó. Ennek intézése automatikus, minden hallgató - aki a NEPTUN szerint beiratkozott az egyetemre - megkapja. Problémák esetén az ügyintézés a Sóház fsz.15-ös szobában történik (érvényes diákigazolvány bemutatása szükséges). A hallgató az igénylőlap aláírásával tudomásul veszi, hogy mind a HUNGARNET, mind az egyetem AUP szabályzatát magára nézve kötelezően elfogadja.

Az email cím minden évben automatikusan a NEPTUN hallgatói listája alapján meghosszabbodik.

Az órarenden kívüli géphasználat jelenleg díjtalan.

A géptermi gépek működésével kapcsolatos probléma, vagy más adminisztratív probléma jelzése a Sóház fszt. 15-ös irodában, az Ügyfélszolgálaton lehetséges (7501 mellék).

A Corvinus Egyetem oktatói számára nyújtott szolgáltatások

Az egyetem oktatói, kutatói és dolgozói az ISZK szolgáltatásait a szervezeti egységük (karuk) költségtérítése alapján díjtalanul vehetik igénybe. Az alapszolgáltatások (melyekre mindenki jogosult) felölelik a hálózat használatát, korlátlan internet szolgáltatást, központi vírusirtást, spam szűrést, központi e-mail szolgáltatást, központi és egyéni tárhely szolgáltatását, NEPTUN és az arra jogosultaknak e-TÜSZ használatot, az Egyetem által CAMPUS LICENCE-el megvásárolt szoftverek használatát, közbeszerzés vagy központosított beszerzés kategóriájába tartozó informatikai erőforrások (hardver, szoftver) beszerzésének bonyolítását, ha a pénzügyi fedezetigazolás rendelkezésre áll.

A bővített szolgáltatások felölelik többek közt az egyetem vagy a szervezet által finanszírozott szoftver telepítését, az egyetemi tulajdonban lévő PC-k és más informatikai eszközök hibáinak elhárítását. Amennyiben a hiba elhárítása saját munkaerővel nem végezhető el, a hiba elhárítását külső szolgáltató igénybevételével elvégeztetik a szervezeti egység által megadott pénzügyi keret terhére.

Az egyetemi belső levelezési listákon azok szerepelhetnek, akik rendelkeznek érvényes központi e-mail címmel. Az e-mail cím igénylésre jogosult, aki teljes vagy részmunkaidőben foglalkoztatott oktató, vagy teljes munkaidőben foglalkoztatott alkalmazott.  Lehetőség van egyedi esetekben vendég oktatók számára is itt tartózkodásuk idejére egyetemi e-mail címet kérni. Az email cím kérő lap letölthető a honlapunkról, illetve postán vagy faxon is el tudjuk juttatni az egyetem bármely dolgozója részére. Ugyanezeken a módokon tudják számunkra visszajuttatni a munkahelyi vezető aláírásával érvényesített kérőlapot, amely alapján ki tudjuk adni az e-mail címet.

Hardver és szoftver problémák bejelentése a helpdesk(kukac)uni-corvinus(pont)hu címen vagy a 7500-es telefonszámon, a Felhasználótámogatási Osztályon.

 

Adminisztratív szolgáltatások

  • Informatikai leltár
  • Beszerzések adminisztratív munkái
  • Keretgazdálkodás
  • Humán menedzsment
  • Informatikai stratégia készítés
  • Költségvetés készítés
  • Éves beszámolók készítése
  • Üzletfolytonossági terv készítése
  • Informatikai audit
  • Adatbiztonsági szabályrendszer készítése
  • Belső oktatások (oktatóknak) szervezése

Alkalmazások, szolgáltatások

    • Adatbázisok üzemeltetése
    • Alkalmazások (összes) szoftverkövetése, mentése, reprodukciója
    • Beléptető szerver üzemeltetése
    • Egyetemi Címtár rendszer üzemeltetése
    • Egyetemi háttértár rendszerek, személyre szóló és közösségi háttértárak üzemeltetése
    • Felhasználó kezelő rendszerüzemeltetése, fejlesztése
    • Gazdálkodási rendszer üzemeltetése
    • Humánmenedzsment rendszer üzemeltetése
    • Könyvtári rendszerek üzemeltetése
    • Közös tárak üzemeltetése
    • Központi szerverfelügyeleti rendszer működtetése
    • Központi tartalomtár üzemeltetése
    • Kritikus eszközökre helyszíni cseregarancia (4 órás megjelenéssel 5x8)
    • Licenc szerverek üzemeltetése
    • Napi inkrementális, heti teljes mentések üzemeltetése (levelezés, adatbázisok, háttértár)
    • Oktatásszerver üzemeltetése
    • SPAM szűrés
    • Tanulmányi rendszer üzemeltetése
    • Terminálszerverek üzemeltetése
    • Vékony kliensek üzemeltetése
    • Vírusszűrés (email)
    • Web szerverek üzemeltetése

    Hálózati szolgáltatások

    Desktopos szolgáltatások

    • HelpDesk
    • Szoftver önkiszolgáló működtetése
    • PC hardver támogatás
    • Informatikai laborok üzemeletetése
    • PC park szoftver környezetének aktualizálása
    • PC park hardver környezetének aktualizálása
    • Oktatási szerver üzemeltetés
    • SCCM szerver üzemeltetése
    • Távoli menedzsment (SCCM)
    • Microsoft támogatás (Windows, Office)
    • Vírusirtás (PC oldali), Spyware irtás
    • Active Directory - beléptetés
    • Statisztikai programcsomagok (SPSS, Statistica, stb.)
    • Szoftverfejlesztési programcsomagok
    • Vállalatirányítási Programcsomagok
    • Matematikai programcsomagok
    • Webszerkesztő programcsomagok

    Oktatástechnikai szolgáltatások

    • Előadótermi oktatói támogatás
    • Előadásokról videó felvétel készítése, digitalizálása
    • Rendezvénytámogatás, hangosítás, kivetítés, Internet hozzáférés, számítógép kölcsönzés
    • Kiterjesztett ügyelet - munkaidőn túl, és hétvégén
    • Projektor karbantartás, tisztítás
    • Kivetítő vászonok, táblák, írásvetítők karbantartása
    • Projektoros izzók cseréje

    Telefonrendszerek szolgáltatásai

    • Telekommunikációs díjcsomagok kiválasztása, számlák ellenőrzése, belső elszámolási rendszer szerinti kiterhelése
    • Telefonközpontok konfigurálása, karbantartása
    • Belső szervezeti fa és névszerinti telefonköny szolgáltatás biztosítása
    • Külső publikus központi telefonszámok szerepeltetése a telefonkönyvben
    • Direkt betárcsázás mellékre
    • Automatikus mobil hívás továbbítás a szolgáltató hálózatába, szolgáltatók szerint szétválasztva
    • Mellékek belsőátirányítása
    • Főnök-titkári rendszerek telefon alrendszerek üzemeltetése, konfigurálása
    • Belső telefon költségek kiterhelése gazdálkodási költség struktúra szerint

    ISZK szolgáltatások

    Szolgáltatások beállítása, hasznos tanácsok

    Utolsó frissítés: 2017.07.30.